جستجو
منو بسته

باتریهای قابل شارژ

باطری شارژی به باتریهایی گفته میشود که قابلیت شارژ دوباره بوسیله شارژر باتری را دارا هستند . یک باتری قابل شارژ با ظرفیت شارژ آن اندازه گیری می شود که بر حسب میلی آمپر ساعت (mAh) نشان داده می شود. عدد ظرفیت باتری معمولا روی بسته بندی و یا خود باتری قابل شارژ چاپ شده است. بالاتر بودن عدد ظرفیت باتری شارژی به معنی بالاتر بودن ظرفیت نگه داری شارژ باتری و زمان شارژدهی بیشتر باتری می باشد. البته باید توجه داشته باشید که عدد ظرفیت بیانگر شدت جریان خروجی باتری قابل شارژ نیست و صرفا مقدار انرژی الکتریکی قابل ذخیره شده در باتری را نشان میدهد. این مقدار ظرفیت باتریهای قابل شارژ به صورت مستقیم وابسته به اندازه باتری و تکنولوژی شیمیایی باتری شارژی است. در حال حاظر باتری های خانواده لیتیوم از چگالی بالاتری نسبت به سایر تکنولوژیهای شیمیایی باتریها برخوردارند. برای اطلاع دقیق از تکنولوژی شیمیایی باتریها این مقاله را مطالعه بفرمایید (کلیک کنید)  .

 باتریهای قابل شارژ از لحاظ سیکل شارژ یا تعداد دفعات شارژ معمولا از 500 تا 1500 بار شارژ عمر مفید دارند. البته این بدان معنا نیست که یک باتری قابل شارژ دقیقا در سیکل 1500 شارژ عمرش به پایان برسد. در واقه از اولین بار شارژ، باتری به کندی شروع به ضعیف شدن میکند و بعد از عمر تعیین شده ظرفیت قابل قبول خود را از دست میدهد و دیگر ارزش استفاده ندارد.

باتری های قابل شارژ از لحاظ سایر به دسته های متنوعی تقسیم میشوند که معروفترین آنها : قلمی AA ، نیم قلمی AAA ، متوسط C ، بزرگ D ، 18650 ، 18500 ، ...  می باشند. برای اطلاع دقیق از سایز استاندارد باتری ها روی این مقاله کلیک کنید .

این باتری ها از لحاظ تکنولوژی شیمیایی به دسته های مختلف با ولتاژهای مختلفی تقسیم می شوند مانند باتریهای شارژی لیتیوم پلیمر ، باتریهای شارژی لیتیوم یون ، باتریهای قابل شارژ سرب اسیدی ، باطری شارژی نیکل کادمیوم و برخی باتری شارژی با کاربردهای خاص. فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا انواع باتری شارژی با دسته بندیهای مختلف با نازلترین قیمت به فروش می رساند .

RechargableBateries

پرسش و پاسخ : 

پرسش: آیا میتوانم در دستگاههایی که باتریهای غیر قابل شارژ دارند مثل کنترل تلوزیون از باتری قابل شارژ استفاده کنم؟ 

پاسخ: بله در اکثر دستگاههای خانگی معمولا میتوانید باتریهای قابل شارژ نیکل متال هیدرید و یا نیکل کادمیوم را جایگزین باتری های یک بار مصرف هیوی دیوتی و یا آلکالاین کنید. البته باید توجه داشته باشید که باتریهای قابل شارژ نیکل ولتاژ 1.2 ولت دارند ولی باتری های یک بار مصرف ولتاژ 1.5 ولت دارند. این اختلاف ولتاژ معمولا در . وسایل خانگی با دو یا سه باتری مشکلی ایجاد نمیکند ولی اگر تعداد باتری ها زیادتر باشد مثلا 10 عدد باتری قابل شارژ 12 ولت خروجی دارد ولی 10 عدد باتری یک بار مصرف 15 ولت خروجی دارد. بنابر این برای جایگزین کردن 10 عدد باتری یک بار مصرف 12 عدد باتری قابل شارژ نیاز داریم. در کل استفاده از باتریهای قابل شارژ مزیت های زیادی برای ما و محیط زیست دارد زیرا با یک بار هزینه خرید باتری قابل شارژ صدها بار میتوان از آن استفاده کرد و با این کار زباله های الکترونیک حاصل از باتریهای یک بار مصرف به شدت کاهش مییابد و کمک زیادی به محیط زیست است.

البته طریقه شارژ و نگهداری باتری های قابل شارژ در طول عمر آن تاثیر بسیار زیادی دارد که به طور مفصل در این مقاله میتوانید مطالعه کنید.

در مورد طراحی پک باتری برای کاربردهای صنعتی دقیق و خاص و جایگزین کردن باتریها به این لینک مراجعه کنید.

پرسش: پس از خرید باتری قابل شارژ آیا میتوانم آن را مستقیم در دستگاه مربوطه استفاده کنم؟

پاسخ: جواب کوتا به این سوال خیر است. شما پس از خرید باتری قابل شارژ بایستی یک بار با شارژر استاندارد باتری خود را شارژ کنید. هرچند که استثنا هم وجود دارد و برخی از باتریهای قابل شارژ به صورت شارژ شده از کارخانه توزیع میشوند. البته توصیه ما به شما این است که آنها را هم شارژ اولیه کنید.

RechargableBateries

پرسش: تخلیه خود به خود یا self discharge باتریهای قابل شارژ چیست؟

واکنشهای شیمیایی داخلی باتری و مقاومت داخلی باتریهای قابل شارژ باعث تخلیه خود به خودی باتری شارژی میشود. یعنی زمانی که از دستگاه استفاده نمیکنید این عامل باعث مصرف شارژ باتری شده و حتی در عمر مفید باتری نیز تاثیر گذار است.  self-discharge یا تخلیه خود به خودی باتری قابل شارژ به عولملی چون دمای محیط، کیفیت ساخت باتری، جریان شارژ و تکنولوژی شیمیایی باتری بستگی دارد . یعنی باتری شارژی شما در دمای بالاتر زودتر تخلیه میشود و عمر مفید آن نیز کاهش میابد و یا از لحاظ تکنولوژی شیمیایی باتریهای قابل شارژ لیتیوم یونی و یا سایر باتریهای شارژی خانواده لیتیوم مدت بسیار بیشتر نسبت به باتریهای شارژی نیکل و یا باتریهای قابل شارژ سیلد اسید میتوانند در انبار آماده کار باقی بمانند. معمولا باتریهای لیتیومی 2 درصد از شارژ خود را در ماه از دست میدهند در حالی که باتریهای نیکل کادمیوم Ni-Cd حدودا 15 درصد از ظرفیت شارژ خود را از دست میدهند و باتریهای نیکل متال هیدرید Ni-Mh حتی تا 30 درصد از شارژ خود را در ماه از دست میدهند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا میکند که بدانیم باتریهای مختلف در صورت پایین رفتن مقدار شارژ یا ولتاژشان از یک سطح خاص در اصطلاح میمیرند. بنابر این توصیه میکنیم مقاله  "انواع باتریهای قابل شارژ و راهنمای نگهداری از آنها" را مطالعه بفرمایید.

 

پرسش: معنی عبارت Stay Charged چاپ شده روی برخی باتریهای قابل شارژ چیست؟

همانطور که در پرسش قبل در مورد self discharge صحبت کردیم در واقع عبارت Stay Charged بیانگر تخلیه خود به خودی بسار پایین باتری در زمان انبارداری می باشد. مثلا باتری نیکل متا معمولی که فاقد عبارت Stay Charged است در ماه حدود 30 درصد از شارژ خود را به صورت خود به خود از دست میدهد ولی باتریهای نیکل متال دارای استانداردStay Charged این تخلیه خود به خودی را به یک دهم یعنی حدود 3 درصد در ماه میرساند. این نوع باتریها به دلیل قیمت بالاتر بیشتر برای دستگاههای کم مصرف و حساس استفاده میشود و برای دستگاههایی مثل تلفن بیسیم که به طور مستمر شارژ میشوند مناسب نیستند.

 

پرسش: اثر حافظه ای یا Memory Effect در باتریهای قابل شارژ چیست؟

پاسخ: اثر حافظه ای یا Memory Effect معمولا در باتریهای قابل شارژ نیکل متال Ni-Mh و نیکل کادمیوم Ni-Cd دیده میشود و به زبان ساده این حالت اثر حافظه ای زمانی اتفاق می افتد که در بیشتر اوقات باتری شما قبل از اینکه کاملا تخلیه شود مجددا شارژ شود در این مواقع باتری اصطلاحا مقدار آخرین سطح شارژ را در حافظه خود نگه میدارد و در شارژ های بعدی سطح بالاتر را شارژ میکند. بنا بر این ظرفیت باتری کمتر از حد استاندارد شارژ و استفاده میشود. البته با پیشرفت تکنولوژی ساخت باتریها، این مشکل تا اندازه زیادی حل شده است. برای اطلاع دقیق از اثر حافظه ای باتریها این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

پرسش: چگونه باتری خود را شارژ کنیم؟

پاسخ: برای شارژ باتری قابل شارژ بسته بو نوع استفاده و تکنلوژی شیمیایی باتری شارژرهای مختلفی در بازار وجود دارد. مثلا شارژرهای لیتیوم یونی برای شارژ سلول های لیتیومی و یا شارژر های استاندارد پکهای لیتیومی که بسته به تعداد سلول موجود در پک باتری دارای ولتاژ و جریانهای مختلفی می باشند. یا شارژرهای نیکل متال یا نیکل کادمیوم و یا شارژر باتریهای سیلد اسید. شارژرها از لحاظ نوع استفاده نیز به انواع شارژرهای دیواری، داک، سیم دار و ... تقسیم میشوند. و یا از لحاظ نوع کار برد نیز تقسیم بندی میشوند مثلا شارژر لپ تاپ یا شارژر پوز فروشگاهی یا شارژر موبایل و ... . چیزی که در اینجا اهمیت دارد استفاده از یک شارژر استاندارد برای باتری قابل شارژ است.

 

پرسش: چه ظرفیت باتری برای من مناسب است؟

پاسخ: دستگاههای مختلف به باتریهای قابل شارژ با ظرفیتهای مختلف نیاز دارند. به عنوان مثال برای انتخاب باتری تلفن بیسیم به ظرفیت چندان بالایی نیاز ندارید زیرا تلفن بیسیم شما اغلب اوقات روی شارژ است و مصرف آنچنانی هم ندارد. بنابر این ظرفیت کم تا متوسط برای باتری تلفن بیسیم کافی است. معمولا باتری دوربین یا باتری ماشینهای کنترلی بایستی ظرفیت بالاتری داشته باشند. زیرا هم مصرف بالاتری دارند و هم معمولا دور از شارژر استفاده میشوند. بنا بر این برای انتخاب ظرفیت باتری قابل شارژ، شما بایستی مقدار مصرف شارژ و نوع دستگاه و دسترسی آسان به شارژر را در نظر بگیرید و بعد ظرفیت باتری قابل شارژ خود را انتخاب کنید.

معمولا باتریهای قلمی سایز AA از ظرفیت 600mAh تا 2700mAh هم وجود دارند که میتوانید بر حسب نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

 

پرسش: آیا درجه حرارت یا دما روی باتری و طول عمر آن تاثیر دارد؟

باتریهای قابل شارژ اغلب از یک واکنش شیمیایی برای تولید جریان الکتریکی استفاده میکنند. این واکنش شیمیایی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله دمای کاری باتری است. تولید کنندگان باتری اغلب دمای کار باتری قابل شارژ خود را بین -20 درجه سانتیگراد تا +50 درجه سانتیگراد قرار میدهند. البته قابل ذکر هست که باتریهایی با کاربردهای خاص وجود دارند که در دماهای بسیار کمتر و بیشتر هم به فعالیت خود ادامه میدهند. دمای ایدآل برای باتریهای قابل شارژ معمولی، بین 10 تا 30 درجه سانتیگراد است و دماهای بالاتر و پایینتر روی مقدار شارژ و طول عمر باتری تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال باتری یک دریل شارژی که در دمای 45 درجه سانتیگراد فعالیت میکند، طول عمر آن کمتر از نصف باتریی است که در دمای 15 درجه سانتیگراد کار میکند. با بالا رفتن دمای باتری قابل شارژ، واکنشهای شیمیایی داخلی باتری شارژی افزایش یافته و مقاومت داخلی باتری پایینتر می آید. در نتیجه جریان الکتریکی بیشتری تولید میکند، شاید در نگاه اول این افزایش جریان خوب به نظر برسد اما این عمل به بالا رفتن تصاعدی دما و پایین آمدن تصاعدی عمر باتری می انجامد.

کار کردن با باتری در دمای بسیار پایین هم برعکس حالت فوق باعث بالا رفتن مقاومت داخلی و پایین آمدن ظرفیت شارژ باتری میشود و شما نیاز بیشتری به شارژ کردن باتری پیدا میکنید. اما دمای هوای پایین در بازه تعیین شده معمولا باعث بالا رفتن طول عمر باتری میشود.

به طور کلی بهتر است باتری را در بازه دمای تعیین شده ایدآل استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از تاثیر دما بر طول عمر و عملکرد باتریهای قابل شارژ این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

باتریهای قابل شارژ | باتری شارژی | باطری شارژی باتری قابل شارژ لیتیوم پلیمر |باتری شارژی لیتیوم یون|باتری شارژی سیلد اسید|باتری شارژی نیکل کادمیوماتری شارژی نیکل متال|باطری شارژی دوربین|باتری شارژی تلفن بیسیم|باتری قابل شارژ جارو شارژی|

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
 باتری قابل شارژ اولترافایر 7800 میلی آمپر لیتیومی آیون 18650 ultrafire

باتری قابل شارژ اولترافایر 7800 میلی آمپر لیتیومی آیون 18650 ultrafire

باتری لیتیومی آیون 18650 ultrafire
ظرفیت:7800 mAh
وزن:۵۰گرم
لیتیوم-یون
Li-ion توجه : در صورت نیاز پک و پلیت را انتخاب کنید ، جوش دادن پلیت نیکل باعث بالا رفتن طول عمر باتری و اتصال کامل می شود و امکان لحیم کاری را برای شما به وجود می آورد جوش ورق نیکل توسط نقطه جوش استاندارد انجام می شود و لحیم کاری مستقیم روی باتری لیتیوم آیون موجب آسیب جدی به باتری می شود در صورت نیاز به پک باتری خاص ولتاژ ، آمپر و نوع چینش باتری ها را برای ما در قسمت ارتباط با فروشگاه بنویسید
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری شارژی لیتیومی آیون دی پی DP-LI01 18650

باتری شارژی لیتیومی آیون دی پی DP-LI01 18650

باتری شارژی لیتیومی آیون دی پی DP-LI01 18650
ظرفیت:2000mAh
وزن:50گرم
لیتیوم-یون
Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیومی آیون 18650 sonikcell

باتری لیتیومی آیون 18650 sonikcell

باتری لیتیومی آیون 18650 sonikcell ظرفیت:2200 mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion توجه : در صورت نیاز پک و پلیت را انتخاب کنید ، جوش دادن پلیت نیکل باعث بالا رفتن طول عمر باتری و اتصال کامل می شود و امکان لحیم کاری را برای شما به وجود می آورد جوش ورق نیکل توسط نقطه جوش استاندارد انجام می شود و لحیم کاری مستقیم روی باتری لیتیوم آیون موجب آسیب جدی به باتری می شود در صورت نیاز به پک باتری خاص ولتاژ ، آمپر و نوع چینش باتری ها را برای ما در قسمت ارتباط با فروشگاه بنویسید
950,000 ریال
باتری قابل شارژ اولترافایر 4200 میلی آمپر لیتیومی آیون 18650 ultrafire

باتری قابل شارژ اولترافایر 4200 میلی آمپر لیتیومی آیون 18650 ultrafire

باتری لیتیومی آیون 18650 ultrafire
ظرفیت:4200 mAh
وزن:۵۰گرم
لیتیوم-یون
Li-ion توجه : در صورت نیاز پک و پلیت را انتخاب کنید ، جوش دادن پلیت نیکل باعث بالا رفتن طول عمر باتری و اتصال کامل می شود و امکان لحیم کاری را برای شما به وجود می آورد جوش ورق نیکل توسط نقطه جوش استاندارد انجام می شود و لحیم کاری مستقیم روی باتری لیتیوم آیون موجب آسیب جدی به باتری می شود در صورت نیاز به پک باتری خاص ولتاژ ، آمپر و نوع چینش باتری ها را برای ما در قسمت ارتباط با فروشگاه بنویسید
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری نیم قلمی قابل شارژ پاناسونیک مدل HHR-4DPA/2B

باتری نیم قلمی قابل شارژ پاناسونیک مدل HHR-4DPA/2B

باتری نیکل متال پاناسونیک قابلیت استفاده در تلفن های بی سیم های پاناسونیک را دارا می باش
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری تلفن بی سیم P104 مدل beston

باتری تلفن بی سیم P104 مدل beston

باتری تلفن بی سیم P104 مدل beston باطری تلفن باطری سانی بت ظرفیت:850MAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم سانی بت مدل sunnybatt P513

باتری تلفن بیسیم سانی بت مدل sunnybatt P513

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک مدل sunnybatt P513 باطری تلفن باطری سانی بت ظرفیت:1500MAh ولتاژ 2.4V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری نیم قلم قابل شارژ دوعددی مدل AAA camelion

باتری نیم قلم قابل شارژ دوعددی مدل AAA camelion

باتری نیم قلم قابل شارژ دوعددی مدل AAA camelion ساخت کشور آلمان مناسب برای دوربین دیجیتال، پخش کننده موسیقی،ماشین کنترلی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 کارت حافظه میکرو اس دی 8 گکیگابایت viccoman

کارت حافظه (رم) میکرو اس دی 8 گکیگابایت vicco man

ظرفیت:8 گیگابایت
استاندارد سرعت:Class 10 UHS-I U1
مقاوم در برابر:گرما پرتو X
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری نیم قلمی قابل شارژ Sunnybatt p17c 2/3 AAA 400 mah

باتری 2/3 نیم قلمی قابل شارژ Sunnybatt p17c 2/3 AAA 400 mah

باتری سانی بت سایز 2/3AAA شارژی باطری صنعتی 2/3AAA ظرفیت:400 سایز 2/3AAA نیکل هیدرید متال Ni-Mh
450,000 ریال
باتری قابل شارژ sonay 2/3 AA 600 mah

باتری قابل شارژ sonay 2/3 AA 600 mah

باتری ۲/۳ سایز AA شارژی باطری صنعتی قلمی باطری سونای ظرفیت:6۰۰mAh ولتاژ ۱,۲V سایز ۲/۳A نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
650,000 ریال
باتری قابل شارژ sonay 2/3 A 700 mah

باتری قابل شارژ sonay 2/3 A 700 mah

باتری ۲/۳ سایز A شارژی باطری صنعتی قلمی باطری سونای ظرفیت:۷۰۰mAh ولتاژ ۱,۲V سایز ۲/۳A نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
750,000 ریال
باتری شارژی دو عددی سونی Sony ICR-18650

باتری شارژی دو عددی سونی Sony ICR-18650

باتری قابل شارژ 4500 mah sony 3.7 v battery 4500mah مخصوص انواع چراغ پلیسی - هدلایت - لیزر پوینتر و... LI-ION
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری شارژی لیتیومی آیون Rechargeable battery GS POWER 18650

باتری شارژی لیتیومی آیون Rechargeable battery GS POWER 18650

باطری 18650 نوک دار مخصوص چراغ قوه های پلیسی باتری شارژی لیتیومی آیون ظرفیت:2400mAh ولتاژ 3.7V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بی سیم سانی بت مدل sunnybatt P105

باتری تلفن بی سیم سانی بت مدل sunnybatt P105

باتری SUNNY BATT مدل p105 باطری تلفن باطری سانی بت ظرفیت:830MAh ولتاژ 2.4V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری قابل شارژ سایز D جی پی مدل GP4500 بسته 2 عددی

باتری قابل شارژ سایز D جی پی مدل GP4500 بسته 2 عددی

باتری GP شارژی باطری جی پی ظرفیت:4500 ولتاژ 1.2V سایز D نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh Rechargeable Battery
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم یون قابل شارژ سامسونگ ICR18650-22F

باتری لیتیوم آیون قابل شارژ سامسونگ Samsung ICR18650-22F

باتری لیتیوم یون قابل شارژ سامسونگ ICR18650-22F ولتاژ باتری3.7 ولت ظرفیت باتری2200 میلی آمپر ساعت لیتیومی قابلیت شارژ مجدد دارد وزن:45 گرم
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم آیون قابل شارژ سامسونگ Samsung INR18650-30Q

باتری لیتیوم یون قابل شارژ سامسونگ مدل Samsung INR18650-30Q ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون قابل شارژ سامسونگ INR18650-30Q ولتاژ باتری3.7 ولت ظرفیت باتری3000 میلی آمپر ساعت لیتیومی قابلیت شارژ مجدد دارد رنگ پی وی سی: رنگ بنفش وزن:45 گرم
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم سانی بت مدل sunnybatt P104

باتری تلفن بیسیم سانی بت مدل sunnybatt P104

باتری SUNNY BATT مدل p104 باطری تلفن باطری سانی بت ظرفیت:830MAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم سانی بت مدل sunnybatt P102

باتری تلفن بیسیم سانی بت مدل sunnybatt P102

باتری SUNNY BATT مدل p102 باطری تلفن باطری سانی بت ظرفیت:300MAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم سانی بت مدل sunnybatt P301

باتری تلفن بیسیم سانی بت مدل sunnybatt P301

باتری SUNNY BATT مدل p301 باطری تلفن باطری سانی بت ظرفیت:500MAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بی سیم سانی بت مدل sunnybatt P501

باتری تلفن بی سیم سانی بت مدل sunnybatt P501

باتری SUNNY BATT مدل p501 باطری تلفن باطری سانی بت ظرفیت:900MAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
پک چهار عددی باتری نیم قلمی برند Supacell

پک چهار عددی باتری نیم قلمی برند Supacell

پک چهار عددی باتری نیم قلمی برند Supacell وزن40گرم
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری Supacell Power Plus AA -12 Packs

باتری Supacell Power Plus AA -12 Packs

باطری قلمی Supacell Power Plus AA وزن50گرم
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری تلفن بی سیم سانی بت مدل HHR P104

باتری تلفن بیسیم سانی بت مدل HHR P104

باتری SUNNY BATT مدل HHR P104 باطری تلفن باطری سانی بت ظرفیت:830MAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
شارژر باتری لیتیومی پنج سل 240-220 ولت (سانی بت)

شارژر باتری لیتیومی پنج سل 240-220 ولت (سانی بت)

جریان و ولتاژ خروجی در شارژ باتری های لیتیومی با روند شارژ باتری متغیر است ، از طرف دیگرشارژ باتری های لیتیوم اگر به درستی انجام نشود موجب کاهش عمر باتری خواهد شد بدین منظور جهت شارژ کامل باتری و جلوگیری از کاهش عمر باتری می توان از این شارژر استفاده کرد.
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
شارژر باتری لیتیومی سه سل 12.6 ولت (G.H.K)

شارژر باتری لیتیومی سه سل 12.6 ولت (G.H.K)

جریان و ولتاژ خروجی در شارژ باتری های لیتیومی با روند شارژ باتری متغیر است ، از طرف دیگرشارژ باتری های لیتیوم اگر به درستی انجام نشود موجب کاهش عمر باتری خواهد شد بدین منظور جهت شارژ کامل باتری و جلوگیری از کاهش عمر باتری می توان از این شارژر استفاده کرد.
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
شارژر باتری لیتیومی دو سل 8.4 ولت (G.H.K)

شارژر باتری لیتیومی دو سل 8.4 ولت (G.H.K)

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم یون قابل شارژ سونی US18650VTC6

باتری لیتیوم یون قابل شارژ سونی US18650VTC6

باتری لیتیوم یون قابل شارژ سونی US18650VTC6 ولتاژ باتری3.7 ولت ظرفیت باتری3000 میلی آمپر ساعت لیتیومی قابلیت شارژ مجدد دارد
5,000,000 ریال
باتری شارژی SC 3000 mAh مدل GS power

باتری شارژی SC 3000 mAh مدل GS power

باتری سایز sc شارژی باطری صنعتی sc ظرفیت:3000mAh ولتاژ 1.2V سایز sc نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
1,350,000 ریال
باتری شارژی SC 2000 mAh مدل GS power

باتری شارژی SC 2000 mAh مدل GS power

باتری سایز sc شارژی باطری صنعتی sc ظرفیت:2000mAh ولتاژ 1.2V سایز sc نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری قلمی قابل شارژ AA مدل DURACELL

باتری قلمی قابل شارژ AA مدل DURACELL

باتری شارژی دوراسل سایز قلم AA مناسب برای اسباب بازی ،ماوس و کیبورد بی سیم ،ساعت ، رادیو،چراغ قوه،ریموت کنترل ، دستگاههای پزشکی و از این قبیل AA 2500 mAh DURACELL battery AA NI-Mh
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
پنل خورشیدی شارژ وسایل الکتریکی DP li11

پنل خورشیدی شارژ وسایل الکتریکی DP li11

پنل خورشیدی قاب دار با سیم بلند ۳ متری خروجی سیم فیش درشت سوزنی شارژر خورشیدی ،وسیله ای کارآمد در طبیعت
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 پنل خورشیدی شارژ وسایل الکتریکی DP li21

پنل خورشیدی شارژ وسایل الکتریکی DP li21

انرژی خورشید یکی از منابع ارزشمند و تجدید پذیر تولید برق در ایران است. افرادی مثل دامداران ، کوهنوردان ، کشاورزان در مکان و شرایطی قرار می گیرند. دارای 5 مدل فیش و کابل خروجی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
پنل خورشیدی شارژ وسایل الکتریکی DP li18

پنل خورشیدی شارژ وسایل الکتریکی DP li18

پنل خورشیدی 5 وات با ولتاژ 6 ولت و 483 میلی آمپر مناسب شارژ موبایل ، انواع چراغ های شارژی و هر دستگاه دیگر برند DP
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P501

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P501

باتری moricell مدل p501 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:600mAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری بیسیم موریسل مدلM4002

باتری بیسیم موریسل مدلM4002

باتری moricell مدل M4002 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:900mAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسم موریسل مدل P511

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P511

باتری moricell مدل p511 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:850mAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P404

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P404

باتری moricell مدل p404 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:300mAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P305

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P305

باتری moricell مدل p305 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:300mAh ولتاژ 2.4V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P301

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P301

باتری moricell مدل p301 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:300mAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P115

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P115

باتری moricell مدل p115 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:900mAh ولتاژ 2.4V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P107

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P107

باتری moricell مدل p107 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:700mAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P105

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P105

باتری moricell مدل p105 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:830mAh ولتاژ 2.4V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P104

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P104

باتری moricell مدل p104 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:830mAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P101

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P101

باتری moricell مدل p101 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:210mAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P102

باتری تلفن بیسیم موریسل مدل P102

باتری moricell مدل p102 باطری تلفن باطری موریسل ظرفیت:300mAh ولتاژ 3.6V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری نیم قلمی 1.2 ولت قابل شارژ 900 میلی آمپر موریسل

باطری نیم قلمی 1.2 ولت قابل شارژ 900 میلی آمپر موریسل

باتری moricell سایز AAA شارژی باطری صنعتی نیم قلمی باطری موریسل ظرفیت:900mAh ولتاژ 1.2V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری نیم قلمی 1.2 ولت قابل شارژ موریسل 600 میلی آمپر

باطری نیم قلمی 1.2 ولت قابل شارژ 600 میلی آمپر موریسل

باتری moricell سایز AAA شارژی باطری صنعتی نیم قلمی باطری موریسل ظرفیت:600mAh ولتاژ 1.2V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باطری قلمی 1.2 ولت قابل شارژ نیکل متتال موریسل 2500 میلی آمپر

باطری قلمی 1.2 ولت قابل شارژ نیکل متال 2500 میلی آمپر موریسل

باتری moricell سایز AA شارژی باطری صنعتی قلمی باطری موریسل ظرفیت:2500mAh ولتاژ 1.2V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیومی 2CR5 پاناسونیک

باتری لیتیومی 2CR5 پاناسونیک

باتری پاناسونیک 2CR5 ولتاژ 6 ولت غیر قابل شارژ کاربرد در دوربین عکاسی،لیزر و...
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری پاناسونیک CR123Aپاناسونیک

باتری CR123Aپاناسونیک

باتری پاناسونیک cr123a ولتاژ 3ولت غیر قابل شارژ کاربرد در دوربین عکاسی،لیزر و...
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری قلمی نیکل کادمیوم moricell AA FLAT NIMH 2500

باتری قلمی نیکل کادمیوم moricell AA FLAT NIMH 2500

باطری قلمی نیکل متال moricell AA ظرفیت: mah 2500 وزن:25گرم NIMH
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری قلمی نیکل کادمیوم moricell AA FLAT NIMH 1800

باتری قلمی نیکل کادمیوم moricell AA FLAT NIMH 1800

باطری قلمی نیکل متال moricell AA ظرفیت: mah 1800 وزن:45گرم NIMH
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری قلمی نیکل کادمیوم moricell AA FLAT NICD 700

باتری قلمی نیکل کادمیوم moricell AA FLAT NICD 700

باطری قلمی نیکل کادمیوم moricell AA ظرفیت: mah 700 وزن:45گرم نیکل NICD
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیومی آیون moricell 18650inr2200

باتری لیتیومی آیون moricell 18650inr2200

باطری لیتیومی moricell ۱۸۶۵۰ ظرفیت: mah 2200 وزن:45گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 4s

باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 4s

باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 4s 4.8 ولت
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 9mg

باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 9mg

باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 9mg 10.8 ولت
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 4M

باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 4M

باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 4M 4.8 ولت
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 4B

باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 4B

باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 48 4.8 ولت
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 3M

باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 3M

باتری جارو شارژی 1500 میلی آمپر مدل 3M 3.6 ولت 1500 میلی آمپر
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم آیون سانی بت SunnyBatt icr18650 2600

باتری لیتیوم آیون سانی بت SunnyBatt icr18650 2600

باتری لیتیوم آیون سانی بت SunnyBatt icr18650 2600 ظرفیت:۲۶۰۰mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 1400میلی آمپر و 7.4 ولتی

باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 1400میلی آمپر و 7.4 ولتی

باتری هلیکوپتر 1400 میلی آمپر باتری با ولتاژ 7.4 ولت و ظرفیت 1400 میلی آمپر دارای حداکثر جریان خروجی 25 آمپر تکنولوژی ساخت باتری:لیتیوم پلیمر
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 3.7 ولتی و 1400 میلی آمپری

باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 3.7 ولتی و 1400 میلی آمپری

3.7 ولتی و 1400 میلی آمپری دارای حداکثر جریان خروجی 25 آمپر تکنولوژی ساخت : لیتیوم پلیمر
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر خروجی 25C

باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 2500 میلی آمپر و 7.4 ولت

باتری هلیکوپتر 2500 میلی آمپر باتری با ولتاژ 7.4 ولت و ظرفیت 2500 میلی آمپر دارای حداکثر جریان خروجی 25 آمپر تکنولوژی ساخت باتری:لیتیوم پلیمر
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 2200 میلی آمپر ساعت 2200mAh 35C LiPo Battery RC

باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 2200 میلی آمپر ساعت 2200mAh 35C LiPo Battery RC

2200 میلی آمپر ساعت
جریان تخلیه بیش از 35C
امکان شارژ با 8C
باتری لیتیوم پلیمر
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری ویپ | باتری سیگار الکترونیکی | باتری لیتیوم آیونLG HG21 18650

باتری لیتیومی آیون ال جی LG HG21 18650

باتری ویپ ، باتری سیگار الکترونیکی باتری لیتیومی آیون LGDBHG21865 ظرفیت:3000mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر RC 1100میلی آمپر ساعت  1100mAh 25c LiPo Battery RC

باتری 1100میلی آمپر ساعت سایز 18500 25C-RC

باتری18500 1100mah 25C مناسب برای RC و هلیکوپترها
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
پکیج سولار ال ای دی و باتری و پاور بانک خورشیدی

پکیج سولار ال ای دی و باتری و پاور بانک خورشیدی

محافظت در برابر Overcharge حداکثر شارژ باتری. محافظت در برابر Over-discharge حد پایین شارژ باتری. دارای باتری 6v 4.5A سیلد اسید با کیفیت. دارای سه عدد ال ای دی با سیم سه متری. 8-10 ساعت نور دهی ال ای دی. شارژ کامل در نور آفتاب در 12 ساعت.
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری لپ تاپ DELL V1310

باطری لپ تاپ DELL V1310

باطری لپ تاپ DELL V۱۳۱۰ ۴۴۰۰mAh تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۴۴۰۰mAh ولتاژ‏ خروجی :‏ ۱۱,۱v
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر 220 mAh

باتری هلیکوپتر و کواد 200mAh

باتری لیتیوم پلیمر تک سل ۳,۷ ولت 200 میلی آمپر ساعت با توان تخلیه جریان ۲۵ سی ویژه انواع کواد کوپتر ، هگزا کوپتر ، ماشین های آرسی الکتریکی، قایق و هواپیما های رادیو کنترلی الکتریکی سازگار با باتری ۳۷ ولت 200 میلی آمپر ۲۵ سی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری سایکلون 2V 4.5Ah

باطری سایکلون EnerSys Cyclon Battery 2V 4.5Ah

باطری سایکلون Cyclon EnerSys Battery 2V 4.5AH
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 6000mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 6000mah

باتری تبلت Lithium polymer battery LIPO 3595129
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری گوشی موبایل سامسونگ  Samsung Galaxy J7 2016

باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7 2016

باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7 2016 درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7

باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7

باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J7 درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J2

باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J2

باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J2 درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J1 Ace

باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J1 Ace

باطری گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J1 Ace درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J1Mini Battery

باطری موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J1Mini Battery

باطری موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J1Mini Battery باتری سامسونگ Galaxy J1 Mini درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J1 Battery

باطری موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J1 Battery

باطری موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J1 Battery باتری سامسونگ Galaxy J1 درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری موبایل سامسونگ s3600 ab533640cu

باطری موبایل سامسونگ s3600 ab533640cu

باطری موبایل سامسونگ s3600 ab533640cu باتری سامسونگ s3600 درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری گوشی  سامسونگ galaxy S5 Mini EB-BG800BBE

باطری گوشی سامسونگ galaxy S5 Mini EB-BG800BBE

باطری گوشی سامسونگ galaxy S5 Mini EB-BG800BBE باتری سامسونگ گلکسی اس 5 درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری گوشی سامسونگ galaxy S5 BG900BBC

باطری گوشی سامسونگ galaxy S5 BG900BBC

باطری گوشی سامسونگ galaxy S5 BG900BBC باتری سامسونگ گلکسی اس 5 درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری گوشی موبایل سامسونگ galaxy S4 Mini B500

باطری گوشی موبایل سامسونگ galaxy S4 Mini B500

باطری گوشی موبایل سامسونگ galaxy S4 Mini B500 باتری سامسونگ گلکسی اس 4 مینی درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری گوشی موبایل سامسونگ galaxy S4 B600

باطری گوشی موبایل سامسونگ galaxy S4 B600

باطری گوشی موبایل سامسونگ galaxy S4 B600 باتری سامسونگ گلکسی اس 4 درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باطری گوشی سامسونگ galaxy s3 Mini eb425161

باطری گوشی سامسونگ galaxy s3 Mini eb425161

باطری گوشی سامسونگ galaxy s3 Mini eb425161 باتری سامسونگ گلکسی اس 3 مینی درای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری موبایل سامسونگ galaxy s3 eb-l1g6llu

باتری موبایل سامسونگ galaxy s3 eb-l1g6llu

باتری موبایل سامسونگ galaxy s3 eb-l1g6llu باتری سامسونگ گلکسی اس 3 دارای۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا است .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری موبایل Samsung Galaxy S2 EB-F1A2GBU

باتری موبایل Samsung Galaxy S2 EB-F1A2GBU

باتری موبایل Samsung Galaxy S2 EB-F1A2GBU دارای ۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری موبایل Samsung Galaxy S I9000 EB575152 VU

باتری موبایل Samsung Galaxy S I9000 EB575152VU

باتری موبایل Samsung Galaxy S I9000 EB575152VU دارای ۶ ماه گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر و ماشین کنترلی ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت
باتری لپ تاپ ایسوس X550E Replacement Laptop Battery

باتری لپ تاپ ایسوس X550E Replacement Laptop Battery

X550E Replacement Laptop Battery باتری جایگزین لپ تاپ ایسوس نوع باتری ‏:‏ لیتیوم یون ظرفیت‏:‏ 2200 میلی آمپر ساعت ولتاژ ‏:‏ 14.4 ولت سازگار با ‏:‏ ASUS X550E Series
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ اپل APPLE A1331 5200mAh Battery

باتری لپ تاپ اپل APPLE A1331 5200mAh Battery

باتری لپ تاپ اپل APPLE A1331 5200mAh Battery تعداد سلول ‏:‏ ۶Cell ظرفیت ‏:‏ ۵۲۰۰mAh ولتاژ ‏:‏ ۱۰,۸V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ اپل APPLE A1322 5200mAh

باتری لپ تاپ اپل APPLE A1322 5200mAh

باتری لپ تاپ اپل APPLE A1322 5200mAh تعداد سلول ‏:‏ 6Cell ظرفیت ‏:‏ 5200mAh ولتاژ ‏:‏ 10.8V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ اپل APPLE A1321 5200mAh Battery

باتری لپ تاپ اپل APPLE A1321 5200mAh Battery

باتری لپ تاپ اپل APPLE A1321 5200mAh Battery تعداد سلول‏:‏ 6Cell ظرفیت‏:‏ 5200mAh ولتاژ‏:‏ 10.8V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ اپلAPPLE A1175 5600mAh

باتری لپ تاپ اپل APPLE A1175 5600mAh

باتری لپ تاپ اپل APPLE A۱۱۷۵ ۵۶۰۰mAh تعداد سلول‏:‏ ۶Cell ظرفیت‏:‏ ۵۶۰۰mAh ولتاژ‏:‏ ۱۰,۸V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ سونی SONY VGP-BPS9S 6600mAh

باتری لپ تاپ سونی SONY VGP-BPS9S 6600mAh

باتری لپ تاپ سونی SONY VGP-BPS9S 6600mAh تعداد سلول‏:‏ 9Cell ظرفیت‏:‏ 6600mAh ولتاژ‏:‏ 11.1V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لپ تاپ لنوو LENOVO Z500 2200mAh Battery

باتری لپ تاپ لنوو LENOVO Z500 2200mAh Battery

LENOVO Z500 2200mAh Battery تعداد سلول‏:‏ 4Cell ظرفیت‏:‏ 2200mAh ولتاژ‏:‏ 14.4V
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ لنوو Z500-4S1P Replacement Laptop Battery

باتری لپ تاپ لنوو Z500-4S1P Replacement Laptop Battery

باتری لپ تاپ لنوو Z500-4S1P Replacement Laptop Battery باتری جایگزین لپ تاپ لنوو نوع باتری ‏:‏ لیتیوم یون ظرفیت‏:‏ 2200 میلی آمپر ساعت ولتاژ ‏:‏ 14.4 ولت سازگار با ‏:‏ LENOVO IdeaPad Z400‏,‏Z400 Touch‏,‏Z500‏,‏P500‏,‏P500 Touch Series
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ ایسوس X200CA-3S1P Replacement Laptop Battery

باتری لپ تاپ ایسوس X200CA-3S1P Replacement Laptop Battery

باتری لپ تاپ ایسوس X200CA-3S1P Replacement Laptop Battery باتری جایگزین لپ تاپ ایسوس نوع باتری ‏:‏ لیتیوم یون ظرفیت‏:‏ 2200 میلی آمپر ساعت ولتاژ ‏:‏ 11.25 ولت سازگار با ‏:‏ ASUS X200CA Series
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ اچ پی LA04-4S1P Replacement Laptop

باتری لپ تاپ اچ پی LA04-4S1P Replacement Laptop

باتری لپ تاپ اچ پی LA04-4S1P Replacement Laptop باتری جایگزین لپ تاپ اچ چی نوع باتری ‏:‏ لیتیوم یون ظرفیت‏:‏ 2200 میلی آمپر ساعت ولتاژ ‏:‏ 14.8 ولت سازگار با ‏:‏ HP Pavilion TouchSmart 14‏,‏ Pavilion TouchSmart 15 Notebook PC series
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لپ تاپ اچ پی VI۰۴-۴S۱P Replacement Laptop

باتری لپ تاپ اچ پی VI04-4S1P Replacement Laptop

باتری جایگزین لپ تاپ اچ چی نوع باتری ‏:‏ لیتیوم یون ظرفیت‏:‏ 2200 میلی آمپر ساعت ولتاژ ‏:‏ 14.8 ولت سازگار با ‏:‏ Pavilion 15‎-p000‎-p099‏;‏ Pavilion 15‎-x000‎-x099‏;‏ Pavilion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان