جستجو
منو بسته

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 18 ولت 1500 میلی آمپر Black & Decker

تولید کننده: بلک اند دکر Black & Decker
باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت

ظرفیت انتخاب شده پیشفرض برای دستگاه شما توصیه میشود اما امکان انتخاب ظرفیتهای دیگر را دارید. ولتاژ و سایز همه مدلهای لیست یکسان است ولی باتری با ظرفیت بالاتر مدت زمان بیشتری شارژ نگه میدارند.

دسترسی: موجود در انبار
ریال
i h

شرکت بلک اند دکر Black & Decker یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی به خصوص جارو شارژی vacuum cleaner در بازار ایران است. جارو شارژیهای بلک اند دکر سالهاست در ایران استفاده میشوند و از لحاظ کیفیت و کارایی آزمایش خود را پس داده اند. معمولا عمر باتری جارو شارژی پس از یک دوره دو ساله به پایان میرسد و قدرت و کارایی جارو شارژی پایین می آید و برای جلوگیری از آسیب به موتور و مدارات دستگاه و داشتن حد اکثر کارایی، بایستی باتری جارو شارژی تعویض شود.

تعویض باتری جارو شارژی

بخش الکترک کالا سرویس، وظیفه سرویس و تعویض باتری جارو شارژی را بر عهده دارد. مشتریان عزیز در صورتی که وقت و به لحاظ فنی و توان تعویض باتری جارو شارژی خود را ندارند میتوانند دستگاه جارو شارژی را به آدرس "الکتریک کالا سرویس" ارسال کنند. لازم به ذکر است نوشتن یک کاغذ یادداشت در مورد مشکل دستگاه و تلفن تماس و آدرس جهت ارسال پس از تعویض باتری جارو شارژی الزامی است.
باتری جارو شارژی بلک اند دکر 18 ولت متشکل از پانزده قطعه باتری سایز SC به ظرفیت 1500 میلی آمپر و ولتاژ 1.2 ولت است که به صورت سری پک شده اند و تشکیل یک پک باتری با ولتاژ 18 ولت و 1500 میلی آمپر ساعت را میدهند.

 

مشتریان عزیز بایستی به این نکته توجه داشته باشند که برند بلک اند دکر به دلیل داشتن تنوع زیاد در مدلهای جارو شارژی، چندین مدل جارو شارژی با باتری 18 ولت دارد که چینش سلولهای باتری در هر کدام متفاوت است. بنا بر این در انتخاب مدل دقت کنید و یا برای اطمینان از انتخاب درست باتری جارو شارژی با ما تماس بگیرید.

قیمت باتری جارو شارژی بلک اند دکر

قیمت باتری جارو شارژی بلک اند دکر معادل قیمت پانزده قطعه باتری ساب سی 1500 میلی آمپر است و الکتریک کالا بابت پک کردن باتری و نقطه جوش باتری هزینه اضافی دریافت نمیکند.

ارسال رایگان باطری

در صورتی که هزینه خرید باتری شما بالاتر از مقدار تعیین شده در این صفحه باشد ارسال خرید اینترنتی باتری شما رایگان خواهد بود.

خرید باطری جارو شارژی بلک اند دکر با گارانتی

اصولا به دلیل ماهیت الکترو شیمیایی باتری و طول عمر باتری که مستقیما به نحوه شارژ و استفاده از باتری بستگی دارد، شرکتهای فروشنده باتری های قابل شارژ ، باتری را ضمانت نمیکنند اما الکتریک کالا به دلیل تست مکرر و اطمینان از باتریهایی که در سایت به فروش میروند، ضمانت 6 ماهه برای باتریهای جارو شارژی در نظر گرفته است. لذا در صورت خرابی باتری با افتخار باتری معیوب را تعویض میکنیم. برای اطلاع از شرایط گارانتی این صفحه را مطالعه بفرمایید.

 

مشخصات محصول
باتری
تعداد باتری موجود در پک15 عدد (15 سل)
ولتاژ باتری18 ولت
ظرفیت باتری1500 میلی آمپر ساعت
تکنولوژی شیمیایی باترینیکل متال Ni-MH
قابل شارژبله
قابلیت استفاده درجارو شارژی ، پیچ گوشتی برقی ، دریل شارژی و ...
public
ساخت کشورچین
0.0 0
بررسی و نظر خود را بنویسید close
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*