جستجو
منو بسته

باتری جاروشارژی رباتیک سی بست مدل Seebest Robot Vacuum Cleaner 14.4v 2100mAh

باتری جاروشارژی رباتیک سی بست ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 2100میلی آمپر ساعت
دسترسی: موجود در انبار
6,000,000 ریال
i h

جارو شارژیهای رباتیک کم کم دارند جای خود را در بازار لوازم خانگی باز میکنند. یکی از برندهای جارو شارژی که در بازار فعال است برند Seebest  است. باتری جارو شارژی سی بست از نوع نیکل متال سایز قلمی 14500 است و به صورت پک 12 عددی جمعا 14.4 ولت با ظرفیت 2100 میلی آمپر ساعت میشود.

 تعویض باتری جارو شارژی رباتیک

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه میکنید باتری اورجینال جارو شارژی رباتیک سی بست متشکل از 12 قطه باتری قلمی سرتخت صنعتی است.

 تعویض باتری جارو شارژی رباتیک

 تعویض باتری جارو شارژی رباتیک

 

 تعویض باتری جارو شارژی رباتیک

بخش الکترک کالا سرویس، وظیفه سرویس و تعویض باتری جارو شارژی رباتیک را بر عهده دارد. مشتریان عزیز در صورتی که وقت و به لحاظ فنی و توان تعویض باتری جارو شارژی خود را ندارند میتوانند دستگاه جارو شارژی رباتیک را به آدرس "الکتریک کالا سرویس" ارسال کنند. لازم به ذکر است نوشتن یک کاغذ یادداشت در مورد مشکل دستگاه و تلفن تماس و آدرس جهت ارسال پس از تعویض باتری جارو شارژی رباتیک الزامی است.

باتری جارو شارژی رباتیک

قیمت باتری جارو شارژی رباتیک

قیمت باتری جارو شارژی بلک اند دکر معادل قیمت 12قطعه باتری قلمی 2100 میلی آمپر است و الکتریک کالا بابت پک کردن باتری و نقطه جوش باتری هزینه اضافی دریافت نمیکند.

ارسال رایگان باطری

در صورتی که هزینه خرید باتری شما بالاتر از مقدار تعیین شده در این صفحه باشد ارسال خرید اینترنتی باتری شما رایگان خواهد بود.

خرید باطری جارو شارژی رباتیک با گارانتی

اصولا به دلیل ماهیت الکترو شیمیایی باتری و طول عمر باتری که مستقیما به نحوه شارژ و استفاده از باتری بستگی دارد، شرکتهای فروشنده باتری های قابل شارژ ، باتری را ضمانت نمیکنند اما الکتریک کالا به دلیل تست مکرر و اطمینان از باتریهایی که در سایت به فروش میروند، ضمانت 6 ماهه برای باتریهای جارو شارژی رباتیک در نظر گرفته است. لذا در صورت خرابی باتری با افتخار باتری معیوب را تعویض میکنیم. برای اطلاع از شرایط گارانتی این صفحه را مطالعه بفرمایید.

 

مشخصات محصول
باتری
تعداد باتری موجود در پک12 عدد (12 سل)
ولتاژ باتری14.4 ولت
ظرفیت باتری2100 میلی آمپر ساعت
تکنولوژی شیمیایی باترینیکل متال Ni-MH
قابل شارژبله
قابلیت استفاده درجارو شارژی ، پیچ گوشتی برقی ، دریل شارژی و ...
public
ساخت کشورچین
0.0 0
بررسی و نظر خود را بنویسید close
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*