جستجو
منو بسته

باتری جارو شارژی آاِگ AEG

شرکت آاِگ با نام اختصاری AEG مخفف عبارت آلمانی Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft  یکی  از شناخته شده ترین برندهای لوازم خانگی و مشهورترین برند در غرب قاره اروپا و کشور آلمان است. کمپانی آاِگ هم اکنون توسط الکترولوکس مدیریت می شود و برخی از تولیدات این شرکت تحت برند آاِگ در سطح جهانی به بازار عرضه می شود. جارو شارژی برند آاِگ یکی از محصولات پرفروش برند AEG می باشد. خرید جارو شارژی آاِگ توسط خریداران سخت پسند و لوکس پسند آمار بالایی داشته است. اگر کالای جارو شارژی آاِگ را خریداری کرده اید، از آنجا که باتری جاروشارژی آاگ یک کالای مصرفی است و پس از مدتی عمر باتری جارو شارژی به پایان میرسد، به خرید باتری جارو شارژی آاِگ AEG  نیاز پیدا میکنیم. باتریهای جارو شارژی آاِگ معمولاً از نوع لیتیوم یون و یا نیکل کادمیوم با ظرفیت 2000 میلی آمپر هستند و در پکهای مختلف با رنج ولتاژ مختلف تولید می شوند.

انواع باتری جارو شارژی آاگ AEG عبارتند از:

باتری جارو شارژی آاِگ 14.4 ولت و 1500 میلی آمپر ,باتری جارو شارژی آاِگ 2/25 ولت و 1500 میلی آمپر , باتری جارو شارژی آاِگ 8/28 ولت و 1500 میلی آمپر , باتری جارو شارژی آاِگ 18 ولت و 1500 میلی آمپر 
شما می توانید به آسانی از داخل منزل، محیط کارتان و هر جا و هر شهری که هستید، با برقرار یک تماس با شماره های موجود در سایت الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش باتری جارو شارژی آاِگ از قیمت باطری جارو شارژی آاِگ در مدل های مختلف آگاه شوید. کارشناسان ما با دقت و شکیبایی به سوالات شما پاسخ می دهند و بهترین باطری جارو شارژی مناسب دستگاه جارو شارژی شما را معرفی خواهند کرد.
خرید باتری جارو شارژی آاِگ از نمایندگی فروش باتری جارو شارژی آاِگ بسیار اسان است و شما می توانید در همه ساعات شبانه روز به خرید باطری جارو شارژی آاِگ از طریق صفحه سایت یا تماس تلفنی با شماره سایت اقدام نمایید.

دسته بندی ها
فروشندگان