جستجو
منو بسته

باتری جارو شارژی تفال

کمپانی تفال  TEFALیکی از قدیمی ترین برندها، محبوب و شناخته شده ترین برند در قاره اروپا و کشور فرانسه است که در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. لوازم خانگی تفال هم اکنون در کشور چین مونتاژ می شوند.جارو شارژی تفال  یکی از محصولات پرفروش برند تفال می باشد. خرید جارو شارژی تفال در ایران با استقبال زیاد تازه عروس و دامادها و جوانان مواجه شده است. از آنجا که باتری جارو شارژی تفال یک کالای مصرفی است و پس از مدتی عمر باتری جارو شارژی به پایان میرسد، به خرید باتری جارو شارژی تفال نیاز پیدا میکنیم. باتریهای جارو شارژی تفال معمولاً از نوع نیکل کادمیوم با ظرفیت 1500 میلی آمپر هستند و در پکهای مختلف مختلف تولید می شوند.

انواع باتری جارو شارژی تفال TEFAL عبارتند از:

باتری جارو شارژی تفال 12 ولت و 1500 میلی آمپر

شما می توانید باتری جارو شارژی تفال را به راحتی از داخل منزل، محیط کارتان و هر جا و هر شهری که هستید، با برقرار یک تماس با شماره های موجود در سایت الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش باتری جارو شارژی تفال از قیمت باطری جارو شارژی تفال در مدل های مختلف آگاه شوید. کارشناسان ما با دقت و شکیبایی به سوالات شما پاسخ می دهند و بهترین باطری جارو شارژی مناسب دستگاه جارو شارژی شما را معرفی خواهند کرد.

خرید باتری جارو شارژی تفال از نمایندگی فروش باتری جارو شارژی تفال بسیار اسان است و شما می توانید در همه ساعات شبانه روز به خرید باطری جارو شارژی تفال از طریق صفحه سایت یا تماس تلفنی با شماره سایت اقدام نمایید.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تعویض باتری جارو شارژی هوبرت  

باتری جاروشارژی هوبرت 12 ولت 2100 میلی آمپر

باتری جاروشارژی هوبرت ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 2100 میلی آمپر ساعت
13,000,000 ریال
تعویض باتری جارو شارژی تفال  

باتری جاروشارژی تفال 12 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی تفال
ولتاژ خروجی: 12 ولت
ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان