جستجو
منو بسته

باتری جارو شارژی

باتری جارو شارژی

باتری جارو شارژی

جاروشارژی به دلیل قابلیت شارژ شدن و حمل آسانش، می تواند جایگزین مناسبی برای جارو برقی در خانه های ایرانی باشد. جارو شارژی دقیقاً همان کاربرد جارو برقی را دارد و قدرت بالای جارو شارژی در مکش و جمع آوری زباله با توجه به ابعاد کوچکش از مزایای دیگر جارو شارژی میباشد. اگر جارو شارژی در خانه دارید یا قصد خرید انواع جارو شارژی را دارید، بایستی به نوع باتری جارو شارژی و سهولت تعویض باتری آن توجه ویژه ای داشته باشید. مثلا بهتر است باتری جارو شارژی شما از نوع لیتیوم یون باشد تا نیکل متال. به دلیل اینکه چگالی شارژ باتری جارویی لیتیوم یون بالاتر از باتری جارویی نیکل متال است. به عنوان مثال معمولا جاروهای شارژی از پک باتری 12 ولت  1500 میلی آمپر ساعت استفاده میکنند، برای ساخت یک پک باتری 12 ولت نیکل کادمیوم برای جارو شارژی شما نیاز به 10 قطعه باتری 1500 میلی آمپر ساعت دارید. که حدودا 600 گرم وزن و قیمتی حدود 350 هزار تومان دارد(با احتساب قیمت روز 10 قطعه * 35 هزار تومان) و جای نسبتا زیادی نیز اشغال میکند. در صورتی که همین پک باتری با ظرفیت حتی 2 برابر این مقدار با 3 قطعه باتری لیتیوم یون 18650 تامین میشود با وزن 150 گرم و قیمت 300 هزار تومان و اشغال فضای تا سه برابر کمتر از پک نیکل کادمیوم. بنابر این خرید باتری جارو شارژی لیتیوم یون بسیار به صرفه تر از مدلهای قدیمی است. 

 

خرید باتری جارو شارژی 

در هر صورت با خرید جارو شارژی پس از مدتی حدود دو سال نیاز به خرید باتری جارو شارژی برای تامین انرژی الکتریکی جارو شارژی وجود دارد. باتری جارو شارژی تقریباً مهمترین قسمت تشکیل دهنده جارو شارژی است که جارو شارژی بدون آن نمی تواند کار کند. کیفیت باتری جارو شارژی به برند تولید کننده باتری جاروشارژی و ظرفیت باتری بستگی دارد. اگر باتری جارو شارژی از کیفیت لازم برخوردار نباشد، نمی توان کارایی و کاربرد قابل توجهی را از آن انتظار داشت. قیمت باتری جارو شارژی را از سایت الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش انواع باتری جارو شارژی و فروشنده مجاز انواع باتری شارژی و معمولی استعلام کنید.

اصول نگه داری و استفاده از باتری جارو شارژی

نحوه شارژ دستگاه جارو شارژی و استفاده از آن بر طول عمر باتری جارو شارژی تاثیر می گذارد. اگر الگوی صحیح نگهداری و استفاده از جارو شارژی را رعایت کنید، باتری عمر مفید خود را می کند و زود به زود خراب نمی شود یا نمی ترکد. اگر دستگاه جارو شارژی را به صورت پیوسته بر روی پایه شارژر قرار بدهید و پایه شارژر را به برق وصل کنید، جارو شارژی شارژ می شود اما باتری آن به دلیل شارژ اضافی و پیوسته ضعیف می شود. در حال شارژ بودن پیوسته دستگاه جارو شارژی باعث می شود که عمر مفید باتری جارو شارژی کاهش یابد.
شما می توانید برای رعایت اصول نگه داری و استفاده از باتری جارو شارژی از دستگاه پس از هر بار شارژ کامل تا اتمام شارژ استفاده کنید و وقتی شارژ آن تمام شد یا به 10 درصد رسید، شارژ کنید. بعد از اتمام شارژ جارو شارژی، پایه شارژر را از برق بکشید تا دستگاه داغ نشود. قیمت انواع باتری جارو شارژی در برندهای مختلف و ظرفیت های متنوع را از طریق تماس تلفنی با ما استعلام کنید تا کارشناسان فروش ما بتوانند بهترین باتری جارو شارژی را به شما معرفی کنند که مناسب بودجه شما نیز باشد. برای خرید باطری جارو شارژی با کیفیت اورجینال همین حالا تماس بگیرید.
شارژ باتری جارو شارژی از نوع نیکل کادمیوم یک فرآیند گرماگیر است و در زمان شارژ کامل باتری، ممکن است دمای دستگاه به ۴۵ تا ۵۰ درجه نیز برسد. شارژرهای تعدادی از جارو شارژی های موجود در بازار دارای سنسور درجه حرارت بوده و از دمای بالای دستگاه، متوجه شارژ کامل باتری شده و فرآیند شارژ را متوقف می کنند. به دو نکته مهم هنگام شارژ باتری جارو شارژی توجه داشته باشید. نکته اول این است که اگر از دستگاه جارو شارژی برای مدت کوتاهی می خواهید استفاده کنید، میزان شارژ آن را در حدود ۴۰ درصد نگه دارید. دشارژ حدود ۱۰ درصد این باتری ها در دمای ۲۰ درجه، کاملاً طبیعی است.

زمان تخلیه شارژ باتری جارو شارژی

این سوال که پس از چند ساعت کار کردن دستگاه، شارژ باتری جارو شارژی تمام می شود؟ شاید برای خیلی از شما پیش آمده باشد. آمپر مصرفی جارو شارژی و ظرفیت باتری جارو شارژی مهم ترین عوامل تعیین کننده مدت زمان کارکرد دستگاه جارو شارژی بعد از هر بار شارژ کامل دستگاه هستند. ظرفیت باتری جارو شارژی بر حسب میلی آمپر ساعت روی خود باتری نوشته می شود. مدت زمان کارکرد دستگاه جارو شارژی از طریق تقسیم ظرفیت باطری جارو شارژی بر جریان مصرفی بعد از هر بار شارژ کامل دستگاه بدست می آید. خرید انواع باتری جارو شارژی را از مراکز معتبر فروش باتری جارو شارژی نظیر سایت الکتریک کالا انجام دهید تا از اورجینال بودن باتری و کیفیت بالای آن اطمینان خاطر داشته باشید.

در ادامه همراه ما باشید تا با انواع باتری جارو شارژی، مشخصات باتری جارو شارژی و برندهای تولید کننده انواع باطری جارو شارژی آشنا شوید و بتوانید بهترین باتری جارو شارژی را مناسب دستگاه خود و بودجه مورد نظرتان خریداری کنید.
آشنایی با برندهای تولید کننده باتری جارو شارژی

برندهای تولید کننده باتری جارو شارژی عبارتند از: 

•    بلک اند دکر Black and Decker
•    مولینکس Molineux
•    سایا (پارس خزر)
•    کورس Course
•    بوش Bosch
•    آاگ  AEG
•    کنوود KENWOOD
•    مجیک Magic
•    همیلتون Hamilton
•    سامسونگ Samsung
•    فیلیپس Philips
•    ماکیتا Makita


 و چندین برند دیگر که هنگام خرید باطری جارو شارژی، کارشناسان فروش ما بهترین برندهای تولید کننده باطری جارو شارژی را خدمتتان معرفی می کنند.

خرید باتری جارو شارژی 


معرفی انواع باتری های جارو شارژی

تولید انواع باتری های جارو شارژی با ولتاژ نامی 3.6 ولت تا 18 ولت انجام می شود. ابعاد جارو شارژی و توان موتور جارو شارژی ها با یکدیگر متفاوت است. دستگاه های بزرگتر به انرژی الکتریکی بیشتری برای جارو کردن خانه با توان بیشتر نیاز دارند پس باتری های ولتاژ بالا و ظرفیت بالا برای استفاده در جاروهای شارژی بزرگ و پرقدرت مناسب هستند. تکنولوژی ساخت بیشتر مدلها و انواع برندهای تولید کننده باتری های جارو شارژی از نوع لیتیوم یون و نیکل کادمیم است که این باتریها از انواع باتری های قابل شارژ به حساب می آید. فروش انواع باتری جارو شارژی از نوع لیتیوم یون، لیتیوم پلیمر و نیکل متال هیدرید نیز از طریق این سایت انجام می شود. 

باتری جارو شارژی نیکل کادمیوم

باتری جارو شارژی نیکل کادمیوم
الکترودهای باتری شارژی نیکل کادمیوم از جنس هیدروکسید نیکل و کادمیوم و الکترولیت این باتری از جنس هیدرکسید پتاسیم است. 
مشخصات باتری جارو شارژی از نوع نیکل کادمیوم عبارت است از:
تعداد دفعات شارژ از 300 تا 500 بار
مقاومت داخلی بسیار پایین
مقاومت بسیار زیاد در برابر تأثیرات الکتریکی و مکانیکی مخرب
دشارژ بسیار پایین خودبخودی
با حداکثر ولتاژ 1.2 ولت
طول عمر زیاد
باتری جارویی نیکل کادمیوم معمولا در سایز Sub C (Sc) تولید و استفاده میشوند و در ظرفیتهای 1300 -1500 و 2000 میلی آمپر ساعت تولید میشوند.
خرید انواع باتری جارو شارژی از نوع نیکل کادمیوم Ni-Cd بسیار به صرفه است زیرا طول عمر بیشتری نسبت به دیگر انواع باتری شارژی دارد. قیمت باتری نیکل کادمیوم و قیمت 

باتری جارو شارژی نیکل متال هیدرید
باتری جارو شارژی  نیکل متال هیدرید هم  از لحاظ ولتاژ، سایز و ... مشخصاتی شبیه به نیکل کادمیوم دارد با این تفاوت که در همان سایز  Scظرفیت بالاتر از 2000 میلی آمپر هم دارد. که ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت آن در ایران شناخته شده است.

باتری جارو شارژی لیتیوم یون
باتری جارویی لیتیوم یون بهترین و به روز ترین تکنولوژی باتری جارو شارژی تا زمان نگارش این مقاله می باشد. دلیل این برتری چگالی شارژ بالاتر باتریهای لیتیومی است که قبلا توضیح دادیم. همچنین با تریهای جارو شارژی لیتیومی نقطه ضعف هایی مثل اثر حافظه ای که در انواع باتری نیکل کادمیوم شایع است را ندارد.

انواع باتری جارو شارژی را از الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش انوع باتری جارو شارژی استعلام کنید.

 

معرفی انواع مدلهای باتری جارو شارژی

انواع مدلهای باتری جارو شارژی توسط برندهای مختلف در ظرفیت ها، بسته بندی ها، آمپر و ولتاز نامی مختلف تولید و روانه بازار می شوند. قیمت انواع مدلهای باتری جارو شارژی را از ما با یک تماس تلفنی استعلام کنید و به خرید انواع مدلهای باتری جارو شارژی از سایت الکتریک کالا به عنوان فروشنده مجاز انواع باتری جارو شارژی اقدام کنید. در ادامه لیستی از انواع مدلهای باتری جارو شارژی به همراه برند تولید کننده، ولتاژ و آمپر باتری جارو شارژی را خدمتتان ارائه داده ایم:
•    باتری جارو شارژی سامسونگ 7/2 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی مجیک 9/6 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی بوش 14/4 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی بوش 18 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی فیلیپس 7/2 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی هاردستون 18 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی مجیک 10/8 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی مجیک 6 ولت 4/5 آمپر
•    باتری جارو شارژی الکترولوکس 12 ولت 1100 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی بوش 3/6 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی بوش 20/4 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی آاِگ 18 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی سانی 14/4 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی تکنو 12 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی میدیا 18 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی صنام 1500 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی همیلتون 9/6 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی همیلتون 9/6 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی مایسان با ولتاژ 7/2 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی آاِگ 25/2 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی آاِگ 28/8 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جاروشارژی کنوود 14/4 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی گیلبرتون با ولتاژ 7/2 ولت 1500 میلی آمپر
•    باتری جارو شارژی راسل با ولتاژ 16 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جدید جارو شارژی را چند ساعت روی شارژ بگذاریم؟
...
برای افزایش عمر باتری جاروشارژی چه کارهایی انجام دهیم؟
...
عمر باتری جاروشارژی لیتیومی بیشتر است یا نیکل؟
....
مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تعویض باتری جاروشارژی میدیا 18 ولت

تعویض باتری جاروشارژی میدیا 18 ولت 2000 میلی آمپر Midea

باتری جاروشارژی میدیا Midea نوع سلول: لیتیوم یون ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
10,000,000 ریال
باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل 4/5SC 1500mAh

باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل 4/5SC 1500mAh

باتری سایز ساب سی 4/5SC شارژی
ظرفیت:1500mAh
ولتاژ 1.2V
نیکل کادمیم
Ni-Cd Nickel–cadmium battery
700,000 ریال
باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 3000mAh

باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 3000mAh

باتری سایز ساب سی SC شارژی
ظرفیت:3000mAh
ولتاژ 1.2V
نیکل کادمیم
Ni-Cd Nickel–cadmium battery
1,550,000 ریال
باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 2000mAh

باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 2000mAh

باتری سایز ساب سی SC شارژی
ظرفیت:2000mAh
ولتاژ 1.2V
نیکل کادمیم
Ni-Cd Nickel–cadmium battery
850,000 ریال
باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 1500mAh

باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 1500mAh

باتری سایز ساب سی SC شارژی
ظرفیت:1500mAh
ولتاژ 1.2V
نیکل کادمیم
Ni-Cd Nickel–cadmium battery
700,000 ریال
باتری جارو شارژی گاسونیک GOSONIC  25.2 ولت 2000 میلی آمپر

باتری جارو شارژی گاسونیک GOSONIC 25.2 ولت 2000 میلی آمپر

باتری جاروشارژی گاسونیک GOSONIC نوع سلول: لیتیوم یون ولتاژ خروجی: 25.2 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
14,000,000 ریال
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان