جستجو
منو بسته

باتری جارو شارژی کورس

شرکت آیدیا نیک آفرین قشم با برند کورس ار سال 1390 فعالیت خودش را در حوزه ساخت لوازم خانگی و تولید محصولات برقی آشپزخانه شروع کرده است و اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده لوازم خانگی در ایران شناخته می شود.  جارو شارژی کورس  یکی از محصولات پرفروش برند کورس cours می باشد. قیمت جاروشارژی کورس بسیار مناسب می باشد و مردم ایران به راحتی می توانند به خرید جاروشارژی کورس اقدام کنند. باتری جاروشارژی کورس را از مراکز معتبر فروش باتری جاروشارژی مانند سایت الکتریک کالا تهیه نمایید زیرا باتری تقلبی و فیک در بازار به وفور موجود است و باعث کاهش عمر مفید دستگاه شما و سوختن آن می شود. این نکته را باید در نظر داشته باشید که باتری جاروشارژی کورس یک کالای مصرفی است و پس از مدتی عمر باتری جارو شارژی به پایان میرسد، به خرید باتری جارو شارژی کورس نیاز پیدا میکنیم. باتری های جارو شارژی برند کورس معمولاً از نوع نیکل کادمیوم با ظرفیت 1800 میلی آمپر هستند و در پکهای مختلف با رنج ولتاژ مختلف تولید می شوند. 

انواع باتری جارو شارژی کورس :

باتری جارو شارژی کورس 14.4 ولت و 1800 میلی آمپر ,باتری جارو شارژی کورس 18 ولت  و 1800 میلی آمپر 
شما می توانید به آسانی از داخل منزل، محیط کارتان و هر جا و هر شهری که هستید، با برقرار یک تماس با شماره های موجود در سایت الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش باتری جارو شارژی کورس از قیمت باطری جارو شارژی کورس در مدل های مختلف آگاه شوید. کارشناسان ما با دقت و شکیبایی به سوالات شما پاسخ می دهند و بهترین باطری جارو شارژی مناسب دستگاه جارو شارژی شما را معرفی خواهند کرد.
خرید باتری جارو شارژی کورس از نمایندگی فروش باتری جارو شارژی کورس بسیار اسان است و شما می توانید در همه ساعات شبانه روز به خرید باطری جارو شارژی کورس از طریق صفحه سایت یا تماس تلفنی با شماره سایت اقدام نمایید.

دسته بندی ها
فروشندگان