جستجو
منو بسته

باتری جارو شارژی گاسونیک GOSONIC 25.2 ولت 2000 میلی آمپر

تولید کننده: گاسونیک Gosonic
باتری جاروشارژی گاسونیک GOSONIC نوع سلول: لیتیوم یون ولتاژ خروجی: 25.2 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت

ظرفیت انتخاب شده پیشفرض برای دستگاه شما توصیه میشود اما امکان انتخاب ظرفیتهای دیگر را دارید. ولتاژ و سایز همه مدلهای لیست یکسان است ولی باتری با ظرفیت بالاتر مدت زمان بیشتری شارژ نگه میدارند.

دسترسی: موجود در انبار
ریال
i h

جارو شارژی گوسونیک با باتری لیتیومی 25.2 ولت یکی از جدیدترین محصولات شرکت گاسونیک است که از جدیدترین تکنولوژی در زمینه باتری استفاده میکند.

تعویض باتری جاروشارژی های لیتیومی معمولا به دلیل غیر فعال شدن برد کنترل شارژ این باتریها چالش برانگیز هستند. ما در الکتریک کالا این امکان را داریم که پکهای باتری لیتیومی را تعویض و برد کنترل شارژ آن را فعال کنیم.

لازم به ذکر است که برای سفارش این محصول بایستی پک قدیمی به همراه برد کنترل شارژ سالم به آدرس الکتریک کالا ارسال شود تا متخصصان ما در اسرع وقت سلولهای باتری پک جاروشارژی شما را تعویض و برای شما ارسال نمایند

باتری جارو شارژی گاسونیک GOSONIC  25.2 ولت 2000 میلی آمپر باتری جارو شارژی گاسونیک GOSONIC  25.2 ولت 2000 میلی آمپر باتری جارو شارژی گاسونیک GOSONIC  25.2 ولت 2000 میلی آمپر باتری جارو شارژی گاسونیک GOSONIC  25.2 ولت 2000 میلی آمپر باتری جارو شارژی گاسونیک GOSONIC  25.2 ولت 2000 میلی آمپر

مشخصات محصول
باتری
تعداد باتری موجود در پک5 عدد (پنج سل)
ولتاژ باتری16 ولت
ظرفیت باتری1500 میلی آمپر ساعت
تکنولوژی شیمیایی باتریلیتیوم Lithium
قابل شارژبله
قابلیت استفاده درجارو شارژی ، پیچ گوشتی برقی ، دریل شارژی و ...
public
ساخت کشورچین
0.0 0
بررسی و نظر خود را بنویسید close
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*