جستجو
منو بسته

باتری دریل شارژی توسن TOSAN

باتری دریل شارژی توسن

باتری دریل شارژی توسن

توسن یک برند اصالاتا چینی است که در کشور ما فعالیت دارد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان ابزار صنعتی برای بازار ایران است. معمولا باتری دریل شارژی توسن از جنس نیکل متال و در انواع حرفه ای تر از جنس لیتیوم یون است. این باتری قابل شارژ بوده و مقاومت بسیار عالی در برابر ضربه دارد. عمر باتری دریل شارژی توسن بالاست و در صورت استفاده درست از دریل شارژی و استفاده از شارژر استاندارد نگرانی در مورد طول عمر این باتری وجود ندارد.

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت باتری دریل شارژی توسن

در قیمت گذاری انواع باتری قابل شارژ برای دریل های شارژی چندین و چند مورد تاثیر گذار است. قیمت باتری دریل شارژی توسن نیز از این قاعده مستثنی نیست و در قیمت آن، عواملی مانند برند سازنده باتری، نوع تکنولوژی ساخت باتری، ظرفیت ذخیره انرژی و ... اثر گذار است. این محصول به دلیل اینکه باید به تعداد دفعات زیاد مورد شارژ و استفاده قرار گیرد، از تکنولوژی لیتیوم یونی در ساخت آن استفاده شده است. امروزه در بسیاری از وسایل الکترونیکی مانند موبایل ها، لپتاپ ها و ... از این تکنولوژی استفاده می شود. عملیات شارژ برای این منابع انرژی بسیار سریع انجام می شود و می توانند ظرفیت انرژی بسیار بالایی را در خود جای دهند.

 خرید باتری دریل شارژی توسن

شما می توانید، برای خرید باتری دریل شارژی توسن، از طریق این صفحه اقدام فرمایید تا این محصول برای شما ارسال شود. در زمان خرید باتری دریل شارژی توسن ، به نوع باتری، پورت اتصال باتری به دستگاه و مدل دستگاه دقت داشته باشید، بعلاوه باید جریان و ولتاژ شارژر متناسب با ورودی باتری باشد، تا از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری شود. 

 

تعویض سلول باتری دریل شارژی توسن

همانطور که اطلاع دارید باتریهای قابل شارژ پس از یک دوره زمانی دو ساله و یا نزدیک به 1000 سیکل شارژ ظرفیت اسمی خود را از دست میدهند و دیگر حداکثر کارایی را ندارند. در این زمان ما نیاز به تعویض سلولهای باتری دریل شارژی خود پیدا میکنیم. در مجموعه الکتریک کالا امکان تعویض سلولهای باتری دریل شارژی توسن وجود دارد و شما عزیزان میتوانید با ارسال عکس و مدل دریل شارژی خود با همکاران ما در این مورد مشاوره نمایید.

تعویض سلولهای باتری دریل شارژی توسن دو مزیت برای شما دارد: اول اینکه قیمت خرید و تعویض سلول پایینتر از خرید باتری آماده دریل شارژی توسن است. و دومین مزیت تعویض سلول باتری دریل شارژی توسن این است که شما امکان انتخاب باتری باکیفیت و تاریخ به روزتر را دارید. و شما میتوانید باتری اورجینال دستگاه را با یک هزینه به مراتب کمتر و با کیفیت مثل روز اول تحویل بگیرید .

در کل توصیه ما به شما این است که باتریهای آماده غیر اورجینال را تهیه نفرمایید زیرا معمولا درون پک این مدل باتریها از ارزانترین و ضعیفترین سلولهای باتری استفاده شده است.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تعویض باتری دریل شارژی توسن 12 ولت 1500 میلی آمپر

تعویض باتری دریل شارژی توسن 12 ولت 1500 میلی آمپر

باتری دریل شارژی Tosan توسن ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
دسته بندی ها
فروشندگان