جستجو
منو بسته

باتری دریل شارژی رونیکس Ronix

باتری دریل شارژی رونیکس

باتری دریل شارژی رونیکس

رونیکس یک برند اصالاتا ایرانی است که در سطح بین الملل فعالیت دارد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان ابزار صنعتی برای بازار ایران است. معمولا باتری دریل شارژی رونیکس از جنس نیکل متال و در انواع حرفه ای تر از جنس لیتیوم یون است. این باتری قابل شارژ بوده و کیفیت بسار خوبی دارد. عمر باتری دریل شارژی رونیکس بالاست و در صورت استفاده درست از دریل شارژی و استفاده از شارژر استاندارد نگرانی در مورد طول عمر این باتری وجود ندارد.

کیفیت ابزار آلات رونیکس نیاز به تعریف ندارد و این برند به واسطه کیفیت بالا برای خود جایگاه خوبی به دست آورده است.

عوامل تاثیر گذار در قیمت باتری دریل شارژی رونیکس

در قیمت گذاری انواع باتری قابل شارژ برای دریل های شارژی چندین و چند مورد تاثیر گذار است. قیمت باتری دریل شارژی رونیکس نیز از این قاعده مستثنی نیست و در قیمت آن، عواملی مثل برند سازنده باتری، نوع تکنولوژی ساخت باتری، ظرفیت باتری،سیکل شارژ و ... اثر گذار است. مثلا معمولا باتریهای نیکل کادمیوم از باتریهای لیتیوم یونی ارزانتر هستند.

 خرید باتری دریل شارژی رونیکس

شما می توانید، برای خرید باتری دریل شارژی رونیکس، از طریق همین صفحه اقدام فرمایید تا این محصول برای شما ارسال شود. در زمان خرید باتری دریل شارژی رونیکس ، به نوع باتری، پورت اتصال باتری به دستگاه و مدل دستگاه دقت داشته باشید، بعلاوه باید جریان و ولتاژ شارژر متناسب با ورودی باتری باشد، تا از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری شود. 

 

تعویض سلول باتری دریل شارژی رونیکس

همانطور که اطلاع دارید باتریهای قابل شارژ پس از یک دوره زمانی دو ساله و یا نزدیک به 1000 سیکل شارژ ظرفیت اسمی خود را از دست میدهند و دیگر حداکثر کارایی را ندارند. در این زمان ما نیاز به تعویض سلولهای باتری دریل شارژی خود پیدا میکنیم. در مجموعه الکتریک کالا امکان تعویض سلولهای باتری دریل شارژی رونیکس وجود دارد و شما عزیزان میتوانید با ارسال عکس و مدل دریل شارژی خود با همکاران ما در این مورد مشاوره نمایید.

تعویض سلولهای باتری دریل شارژی رونیکس دو مزیت برای شما دارد: اول اینکه قیمت خرید و تعویض سلول پایینتر از خرید باتری آماده دریل شارژی رونیکس است. و دومین مزیت تعویض سلول باتری دریل شارژی رونیکس این است که شما امکان انتخاب باتری باکیفیت و تاریخ به روزتر را دارید. و شما میتوانید باتری اورجینال دستگاه را با یک هزینه به مراتب کمتر و با کیفیت مثل روز اول تحویل بگیرید .

در کل توصیه ما به شما این است که باتریهای آماده غیر اورجینال را تهیه نفرمایید زیرا معمولا درون پک این مدل باتریها از ارزانترین و ضعیفترین سلولهای باتری استفاده شده است.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تعویض باتری دریل شارژی رونیکس 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدلRonix 14.4v 2000mAh

تعویض باتری دریل شارژی رونیکس 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدلRonix 14.4v 2000mAh

باتری دریل شارژی Ronix رونیکس ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
10,200,000 ریال
تصویر  باتری جاروشارژی رونیکس Ronix 15.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی رونیکس Ronix 15.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش ولتاژ خروجی: 15.6 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
9,100,000 ریال
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان