جستجو
منو بسته

باتری دریل شارژی متابو Metabo

باتری دریل شارژی متابو

متابو یک برند معتبر و پر فروش در زمینه ساخت انواع دریل برقی است، این شرکت با فروش تعداد بسیار زیاد انواع دریل شارژی و غیر شارژی در ایران سهم بزرگی در این زمینه را به خود اختصاص داده است، انواع دریل های برقی متابو به صورت شارژی و غیر شارژی دیده می شود. دریل های شارژی متابو یک باتری قابل شارژ و با دوام دارند که در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کامل شارژ می شود و تا پایان کار نیز شارژ خود را نگه می دارد. این باتری ها برای انواع دریل متابو طراحی شده اند و در اندازه ها و ظرفیت های متنوع ساخته شده اند. باتری دریل شارژی متابو در بازار به سختی یافت می شود.

خرید باتری دریل شارژی متابو

برای خرید باتری دریل شارژی متابو نیاز به دانستن مدل دریل شارژی و مدل و ظرفیت باتری آن دارید، همچنین برند سازنده باتری نیز مهم است که در اینجا ما باتری اصلی این برند را برای فروش در سایت قرار داده ایم. شما می توانید برای خرید خرید باتری دریل شارژی متابو ، و سفارش ارسال آن از طریق سایت الکتریک کالا اقدام بفرمایید تا این محصول برای شما ارسال گردد.

جنس باتری دریل شارژی متابو

جنس باتری دریل شارژی متابو از لحاظ شیمیایی بستگی به مدل دریل شارژی دارد و در انواع مختلف تولید میشود که در زیر معرفی شده اند:

باتری لیتیوم یون دریل شارژی متابو ، باتری نیکل متال دریل شارژی متابو ، باتری نیکل کادمیوم دریل شارژی متابو

مدلهای مختلف باتری دریل شارژی متابو

باتری 12 ولت 2000 میلی آمپر دریل شارژی متابو ,باتری 14.4 ولت 2000 میلی آمپر دریل شارژی متابو , باتری لیتیومی 18 ولت دریل شارژی متابو,باتری 21 ولت دریل شارژی متابو 

قیمت باتری دریل شارژی متابو

قیمت باتری دریل شارژی متابو بستگی به نوع سلول استفاده شده در پک باتری دریل شارژي و ظرفیت سلول باتری دارد. ما در مجموعه الکتریک کالا قیمت باتری دریل شارژی متابو را بر اساس تعداد سلول استفاده شده در پک باتری محاسبه میکنیم و هیچ هزینه ای بابت پک زدن و جوش باتری دریافت نمیکنیم. و تضمین بهترین قیمت را به مشتریانمان میدهیم.

تعویض سلول باتری دریل شارژی متابو

باتری ابزار آلات شارژی عمری حدودا دو ساله دارند و پس از اتمام عمر باتری میتوان سلولهای باتری داخل پک باتری دریل شارژی را تعویض کرد. تعویض باتری دریل شارژی متابو در مجموعه الکتریک کالا انجام میشود. شما با ارسال عکس و مدل دریل شارژی متابو میتوانید پک آماده سلولهای باتری را به صورت جوش خورده دریافت نمایید.

 

تعویض باتری دریل شارژی متابو

 

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تعویض باتری دریل شارژی متابو 18 ولت 2000 میلی آمپر مدل Metabo 18v 2000mAh

تعویض باتری دریل شارژی متابو 18 ولت 2000 میلی آمپر مدل Metabo 18v 2000mAh

باتری دریل شارژی متابو ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
5,000,000 ریال 10,000,000 ریال
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان