جستجو
منو بسته

باتری دریل شارژی هیلتی Hilti

باتری دریل شارژی هیلتی

هیلتی یک برند معروف در زمینه ساخت انواع دریل برقی و شارژی و سایر ابزارآلات حرفه ای است، این شرکت با فروش تعداد زیاد انواع دریل شارژی و غیر شارژی در ایران سهم بزرگی در این زمینه را به خود اختصاص داده است، انواع دریل های برقی هیلتی به صورت شارژی و غیر شارژی عرضه می شوند. دریل های شارژی هیلتی یک باتری قابل شارژ و با دوام دارند که در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کامل شارژ می شود و تا پایان کار نیز شارژ خود را نگه می دارد. این باتری ها برای انواع دریل هیلتی طراحی شده اند و در اندازه ها و ظرفیت های متنوع ساخته شده اند. باتری دریل شارژی هیلتی در بازار به سختی یافت می شود.

باتری دریل شارژی هیلتی

خرید باتری دریل شارژی هیلتی

برای خرید باتری دریل شارژی هیلتی نیاز به دانستن مدل دریل شارژی و مدل و ظرفیت باتری آن دارید، همچنین برند سازنده باتری نیز مهم است که در اینجا ما باتری اصلی این برند را برای فروش در سایت قرار داده ایم. شما می توانید برای خرید باتری دریل شارژی هیلتی ، و سفارش ارسال آن از طریق سایت الکتریک کالا اقدام بفرمایید تا این محصول برای شما ارسال گردد.

جنس باتری دریل شارژی هیلتی

جنس باتری دریل شارژی هیلتی از لحاظ شیمیایی بستگی به مدل دریل شارژی دارد و در انواع مختلف تولید میشود که در زیر معرفی شده اند:

باتری لیتیوم یون دریل شارژی هیلتی ، باتری نیکل متال دریل شارژی هیلتی ، باتری نیکل کادمیوم دریل شارژی هیلتی

مدلهای مختلف باتری دریل شارژی هیلتی

باتری 12 ولت 2000 میلی آمپر دریل شارژی هیلتی ,باتری 14.4 ولت 2000 میلی آمپر دریل شارژی هیلتی , باتری لیتیومی 18 ولت دریل شارژی هیلتی,باتری 21 ولت دریل شارژی هیلتی 

قیمت باتری دریل شارژی هیلتی

قیمت باتری دریل شارژی هیلتی بستگی به نوع سلول استفاده شده در پک باتری دریل شارژي هیلتی و ظرفیت سلول باتری دارد. ما در مجموعه الکتریک کالا قیمت باتری دریل شارژی هیلتی را بر اساس تعداد سلول استفاده شده در پک باتری محاسبه میکنیم و هیچ هزینه ای بابت پک زدن و جوش باتری دریافت نمیکنیم. و تضمین بهترین قیمت را به مشتریانمان میدهیم.

تعویض سلول باتری دریل شارژی هیلتی

باتری دریل شارژی هیلتی نیز مانند سایر برندها عمری حدودا دو ساله دارد و پس از اتمام عمر باتری میتوان سلولهای باتری داخل پک باتری دریل شارژی هیلتی را تعویض کرد. تعویض باتری دریل شارژی هیلتی در مجموعه الکتریک کالا انجام میشود. شما با ارسال عکس و مدل دریل شارژی هیلتی میتوانید پک آماده سلولهای باتری را به صورت جوش خورده دریافت نمایید.

 

تعویض سلول باتری یا خرید پک باتری آماده؟

تعویض سلولهای باتری دریل شارژی هیلتی چند مزیت برای شما دارد:

اول اینکه قیمت خرید و تعویض سلول به مراتب پایینتر از خرید باتری آماده دریل شارژی هیلتی است زیرا شما فقط مبلغ خرید سلولهای باتری را میپردازید و هزینه خرید قاب و برد محافظ باتری را پرداخت نمی کنید.

دومین مزیت تعویض سلول باتری دریل شارژی هیلتی این است که شما امکان انتخاب باتری باکیفیت و تاریخ به روزتر را دارید.

سومین مزیت تعویض سلول باتری دریل شارژی هیلتی کمک به حفظ محیط زیست با کاستن از حجم زباله های الکترونیکی است.

در کل توصیه ما به شما این است که باتریهای آماده غیر اورجینال را تهیه نفرمایید زیرا معمولا درون پک این مدل باتریها از ارزانترین و بی کیفیت ترین سلولهای باتری استفاده شده است. و معمولا ماهها  در انبارها مانده اند و قسمت قابل توجهی از عمر باتری کم شده است. البته این جملات به معنی این نیست که همیشه باتریهای آماده بی کیفیت هستند و استثنا هم وجود دارد.

 

دسته بندی ها
فروشندگان