جستجو
منو بسته

باتری کتابی

راهنمای خرید باتری کتابی

امروزه تمام وسایل الکتریکی به منبعی برای انرژی نیاز دارند. این منابع انرژی ممکن است از نظر نوع و اندازه و ابعاد و ظرفیت ذخیره سازی با یکدیگر متفاوت باشند، مانند انواع باتری های قلمی، نیم قلمی، کتابی و ... که هر یک دارای انواع مختلف و برندهای مختلفی است.
در میان تمام انواع باتری، باتری کتابی یکی از انواع باتری های موجود در بازار است. که نسبت به دیگر باتری های قلمی و نیم قلمی و ... ظاهر متفاوتی دارد و ولتاژ بیشتری نیز تولید میکند. باتری های کتابی نیز مانند دیگر انواع باتری، دارای خصوصیات و انواع مختلفی است. لازم به ذکر این مورد است که برخی از انواع باتریهای کتابی قابل شارژ هستند.

خرید باتری کتابی

بررسی طول عمر باتری کتابی

باتری های کتابی یکی از قدرتمندترین و با کیفیت ترین انواع باتری هستند. عمر یک باتری، ارتباط مستقیم با نوع کاربرد آن و میزان جریان خروجی مصرفی دستگاه الکترونیکی دارد. با این حال نمی توان گفت طول عمر باتری های کتابی از دیگر باتری ها بیشتر است. زیرا باتریهای کتابی نیز از لحاظ تکنولوژی شیمیایی، مشابه سایر باتریها هستند و از تکنولوژیهایی مثل هیوی دیوتی، آلکالاین، نیکل متال و یا لیتیوم استفاده میکنند. بنابر این طول عمر باتری کتابی هم مانند سایر باتریها بستگی به دما، جریان مصرفی، طریقه شارژ و ... دارد.

انواع باتری کتابی

امروزه برند های مختلفی اقدام به ساخت انواع باتری های کتابی کرده اند. باتری کتابی در این برند های مختلف دارای انواع مختلفی نیز هست. به صورت کلی باتری های کتابی به دو دسته بندی باتریهای کتابی قابل شارژ و باتریهای کتابی غیر قابل شارژ تقسیم می شوند.

مشخصات و کاربرد باتری کتابی

این باتری ها عموما با ولتاژ 9 ولت ساخته و عرضه می شوند. در هنگام خرید باتری کتابی باید به این مورد توجه داشته باشید که، انتظار شما از آن چیست؟ اگر قصد دارید به تعداد دفعات بالا از آن استفاده کنید، پس باید به دنبال این باتری از نوع قابل شارژ باشید. چرا که این باتری ها قابلیت شارژ در تعداد دفعات بالا را دارند. از این باتری در کاربرد هایی مانند، انواع مولتیمتر، رادیو، کنترل، ترازو، چراغ قوه، اسباب بازی، دسته های بازی و ... استفاده می شود.
یکی از کاربرد های تفریحی باتری کتابی در شرایط ویژه، ایجاد آتش است، این باتری به خاطر شکل ظاهری خاص خود، به سادگی می تواند یک آتش کوچک برای شما ایجاد کند. کافیست دو سر آن را با یک سیم باریک به هم متصل کنید و سیم را در میان گیاهان خشک قرار دهید. خواهید دید به سرعت یک آتش کوچک در اثر گرمای بالایی که اتصالی میان دو سر مثبت و منفی باتری باعث آن شده است، ایجاد خواهد شد. با جستجو در اینترنت میتوانید فیلم آموزشی این ترفند را مشاهده کنید.

خرید باتری کتابی

خرید باتری کتابی را می توانید به صورت اینترنتی از سایت های فروش انجام دهید. ولی قبل از آن در مورد باتری ها و انواع برند های سازنده تحقیق کنید، برخی از برند های سازنده تنها نوع غیر قابل شارژ از باتری کتابی را برای فروش به بازار عرضه میکنند. همچنین دانستن متوسط طول عمر باتری شارژی نیز بسیار مهم است پس سعی کنید قبل از خرید راجع به آن از فروشنده مشاوره دریافت کنید.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
 باتری کتابی دی بی کی مدل 6F22

باتری کتابی دی بی کی مدل 6F22

تعداد باتری های موجود در پک 1 عدد
نوع باتری کتابی 9V
ولتاژ باتری 9 ولت
ظرفیت باتری 400 میلی آمپر بر ساعت میلی آمپر ساعت
نوع تکنولوژی باتری لیتیومی
قابلیت شارژ مجدد دارد
2,500,000 ریال
 باتری کتابی 9 ولت کملیون مدل Super Heavy Duty 6F22

باتری کتابی 9 ولت کملیون مدل Super Heavy Duty 6F22

باتری کتابی 9 ولت Super Heavy Duty مارک Camelion کیفیت عالی مناسب برای انواع مولتی مترها، میکروفون، کنترل از راه دور، اسباب بازی و...
700,000 ریال
باتری کتابی معمولی 9 ولت مارک NIKKAI

باتری کتابی نیکای معمولی 9 ولت مارک NIKKAI

باتری 9 ولت معمولی مارک NIKKAI
250,000 ریال
باتری کتابی معمولی 9 ولت مارک Tianqiu

باتری کتابی معمولی 9 ولت مارک Tianqiu

باتری 9 ولت معمولی باتری 9v کتابی ارزان قیمت و مرغوب مدل 6F22 مارک Tianqiu کیفت عالی مناسب برای دستگاه‌های قابل حمل کم مصرف نظیر میکروفون، اسباب بازی، آشکارساز دود، مولتی‌متر و...
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری کتابی 9 ولت

باتری کتابی معمولی لیت وی 9 ولت

باتری 9 ولت معمولی مناسب برای دستگاه های با مصرف انرژی پایین هوی دیوتی
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
battery 9v rechargeable dbk li-on

باتری 9 ولت شارژی لیتیومی یون 400 میلی آمپری DBK

باتریDBK سایز ۹ ولت کتابی شارژی باطری صنعتی شارژی باطری دی بی کی ظرفیت:۴۰۰mAh ولتاژ ۹ ولت سایز کتابی لیتیوم-یون Li-ion
2,500,000 ریال
filter Close