جستجو
منو بسته

باتری جارو شارژی ناسا

کمپانی ناسا الکتریک با برند ناسا در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی در کشور ایران فعالیت می کند و محصولات خود را در بازار خاورمیانه و اروپایی عرضه کرده است. جارو شارژی ناسا یکی از محصولات پرفروش برند ناسا می باشد. خرید جارو شارژی ناسا در ایران با استقبال زیاد تازه عروس و دامادها و جوانان مواجه شده است. از آنجا که باتری جاروشارژی ناسا یک کالای مصرفی است و پس از مدتی عمر باتری جارو شارژی به پایان میرسد، به خرید باتری جارو شارژی ناسا نیاز پیدا میکنیم. باتریهای جارو شارژی ناسا معمولاً از نوع نیکل کادمیوم با ظرفیت 1500 میلی آمپر هستند و در پکهای مختلف با رنج ولتاژ مختلف تولید می شوند.

انواع باتری جارو شارژی ناسا عبارتند از:

باتری جارو شارژی ناسا 14.4 ولت و 1500 میلی آمپر ,باتری جارو شارژی ناسا 18 ولت  و 1100 میلی آمپر

شما می توانید به آسانی از داخل منزل، محیط کارتان و هر جا و هر شهری که هستید، با برقرار یک تماس با شماره های موجود در سایت الکتریک کالا به عنوان مرکز فروش باتری جارو شارژی ناسا از قیمت باطری جارو شارژی ناسا در مدل های مختلف آگاه شوید. کارشناسان ما با دقت و شکیبایی به سوالات شما پاسخ می دهند و بهترین باطری جارو شارژی مناسب دستگاه جارو شارژی شما را معرفی خواهند کرد.

خرید باتری جارو شارژی ناسا از نمایندگی فروش باتری جارو شارژی ناسا بسیار اسان است و شما می توانید در همه ساعات شبانه روز به خرید باطری جارو شارژی ناسا از طریق صفحه سایت یا تماس تلفنی با شماره سایت اقدام نمایید

دسته بندی ها
فروشندگان