جستجو
منو بسته
خبرخوان

2022, بهمن

چگونه عمر باتری لپ تاپ را افزایش دهیم
نظر ها  (0) چگونه عمر باتری لپ تاپ را افزایش دهیم
بزرگترین مزیت لپ تاپ در قابل حمل بودن آن است که کاربر را قادر می سازد آن را به هر جایی ببرد. با این حال، لپ تاپها دارای یک باتری باظرفیت محدود هستند و پس از مدتی شارژشان تمام می شود و این موضوع همیشه یک نقص برای لپ تاپ بوده است. چگونه عمر باتری لپ تاپ را افزایش دهیم؟ در این مقاله سعی داریم روش هایی برای افزایش عمر باتری لپ تاپ ارائه دهیم.
ساخت باتری دریل شارژی
نظر ها  (1) ساخت باتری دریل شارژی
در این مقاله سعی داریم در مورد ساخت باتری دریل شارژی توضیحاتی را ارده کنیم. اصطلاح "ساخت باتری دریل شارژی" به معنی ترکیب فلزات و مواد شیمیایی مختلف و تولید سلول باتری نیست و به معنای ساخت پک باتری قابل شارژ برای دستگاه دریل شارژی است. پک باتری دریل شارژی در واقع تشکیل شده از تعدادی سلول باتری، یک برد کنترل شارژ و قاب باتری که سلولها و برد را درون خود جای میدهد.پس در واقع ساخت پک باتری صحیح است که در این فرایند تعدادی سلول باتری مثلا نیکل کادمیوم به صورت سری به یکدیگر نقطه جوش میشوند و با اتصال به برد کنترل شارژ تشکیل یک پک باتری را میدهند.
تعویض باتری دریل شارژی
نظر ها  (0) تعویض باتری دریل شارژی
تعویض باتری دریل شارژی مزایای دریل شارژی بسایر زیاد است ولی یکی از معایب آن عمر محدود باتری دریل شارژی است. باتری دریل شارژی عمر مفید حدودا 3 ساله دارد که پس از آن بایستی سلولهای داخل قاب باتری تعویض شوند. تعویض باتری دریل شارژی یا تعمیر باتری دریل شارژی در اکثر مواقع به دلیل پایان یافتن عمر باتری دریل شارژی انجام میشود. برای تعویض باتری دریل شارژی، به تجهیزاتی چون دستگاه نقطه جوش باتری، منبع تغذیه، هویه و تجهیزات کارگاهی نیاز است و این کار به دلایلی که بالا توضیح دادیم فقط باید توسط تکنسین حرفه ای انجام شود.
تعویض باتری جارو شارژی بلک اند دکر
نظر ها  (0) تعویض باتری جارو شارژی بلک اند دکر
تعویض باتری جارو شارژی بلک اند دکر تعویض باتری جارو شارژی بلک اند دکر طبق نمونه اصلی نصب شده توسط شرکت بلک اند دکر انجام می گردد و باتری جارو شارژی بلک اند دکر از لحاظ سایز، ولتاژ و شکل ظاهری پک باتری جارو شارژی مطابق باتری استاندارد شرکت سازنده می باشد. به دلیل پرقدرت بودن موتور جارو شارژی بلک اند دکر، فرایند نصب باتری جارو شارژی از حساسیت بالایی برخوردار است و باید اتصالات باتریها به دقت و کامل انجام شود. مشتریان عزیز امکان انتخاب ظرفیتهای متنوع باتری را دارند و میتوانند از ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت تا 3000 میلی آمپر را انتخاب نمایند.
تعویض باتری جاروشارژی بوش
نظر ها  (0) تعویض باتری جاروشارژی بوش
تعویض باتری جارو شارژی بوش برای تعویض باتری جارو شارژی بوش، انتخاب باتری طبق نمونه اصلی نصب شده توسط شرکت بوش انجام می گردد و باتری جارو شارژی بوش از لحاظ سایز، ولتاژ و شکل ظاهری پک باتری جارو شارژی مطابق باتری استاندارد شرکت سازنده می باشد. به دلیل پرقدرت بودن موتور جارو شارژی بوش، باتری نصب شده روی جارو شارژی های بوش دارای حداکثر ظرفیت ممکن در سایز ساب سی یعنی 3000 میلی آمپر ساعت هستند و توصیه میشود هنگام تعویض باتری جارو شارژی بوش، باتری با حداکثر ظرفیت یعنی 3000 میلی آمپر انتخاب شود.