جستجو
منو بسته

باتریهای قابل شارژ

باطری شارژی به باتریهایی گفته میشود که قابلیت شارژ دوباره بوسیله شارژر باتری را دارا هستند . یک باتری قابل شارژ با ظرفیت شارژ آن اندازه گیری می شود که بر حسب میلی آمپر ساعت (mAh) نشان داده می شود. عدد ظرفیت باتری معمولا روی بسته بندی و یا خود باتری قابل شارژ چاپ شده است. بالاتر بودن عدد ظرفیت باتری شارژی به معنی بالاتر بودن ظرفیت نگه داری شارژ باتری و زمان شارژدهی بیشتر باتری می باشد. البته باید توجه داشته باشید که عدد ظرفیت بیانگر شدت جریان خروجی باتری قابل شارژ نیست و صرفا مقدار انرژی الکتریکی قابل ذخیره شده در باتری را نشان میدهد. این مقدار ظرفیت باتریهای قابل شارژ به صورت مستقیم وابسته به اندازه باتری و تکنولوژی شیمیایی باتری شارژی است. در حال حاظر باتری های خانواده لیتیوم از چگالی بالاتری نسبت به سایر تکنولوژیهای شیمیایی باتریها برخوردارند. برای اطلاع دقیق از تکنولوژی شیمیایی باتریها این مقاله را مطالعه بفرمایید (کلیک کنید)  .

 باتریهای قابل شارژ از لحاظ سیکل شارژ یا تعداد دفعات شارژ معمولا از 500 تا 1500 بار شارژ عمر مفید دارند. البته این بدان معنا نیست که یک باتری قابل شارژ دقیقا در سیکل 1500 شارژ عمرش به پایان برسد. در واقه از اولین بار شارژ، باتری به کندی شروع به ضعیف شدن میکند و بعد از عمر تعیین شده ظرفیت قابل قبول خود را از دست میدهد و دیگر ارزش استفاده ندارد.

باتری های قابل شارژ از لحاظ سایر به دسته های متنوعی تقسیم میشوند که معروفترین آنها : قلمی AA ، نیم قلمی AAA ، متوسط C ، بزرگ D ، 18650 ، 18500 ، ...  می باشند. برای اطلاع دقیق از سایز استاندارد باتری ها روی این مقاله کلیک کنید .

این باتری ها از لحاظ تکنولوژی شیمیایی به دسته های مختلف با ولتاژهای مختلفی تقسیم می شوند مانند باتریهای شارژی لیتیوم پلیمر ، باتریهای شارژی لیتیوم یون ، باتریهای قابل شارژ سرب اسیدی ، باطری شارژی نیکل کادمیوم و برخی باتری شارژی با کاربردهای خاص. فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا انواع باتری شارژی با دسته بندیهای مختلف با نازلترین قیمت به فروش می رساند .

RechargableBateries

پرسش و پاسخ : 

پرسش: آیا میتوانم در دستگاههایی که باتریهای غیر قابل شارژ دارند مثل کنترل تلوزیون از باتری قابل شارژ استفاده کنم؟ 

پاسخ: بله در اکثر دستگاههای خانگی معمولا میتوانید باتریهای قابل شارژ نیکل متال هیدرید و یا نیکل کادمیوم را جایگزین باتری های یک بار مصرف هیوی دیوتی و یا آلکالاین کنید. البته باید توجه داشته باشید که باتریهای قابل شارژ نیکل ولتاژ 1.2 ولت دارند ولی باتری های یک بار مصرف ولتاژ 1.5 ولت دارند. این اختلاف ولتاژ معمولا در . وسایل خانگی با دو یا سه باتری مشکلی ایجاد نمیکند ولی اگر تعداد باتری ها زیادتر باشد مثلا 10 عدد باتری قابل شارژ 12 ولت خروجی دارد ولی 10 عدد باتری یک بار مصرف 15 ولت خروجی دارد. بنابر این برای جایگزین کردن 10 عدد باتری یک بار مصرف 12 عدد باتری قابل شارژ نیاز داریم. در کل استفاده از باتریهای قابل شارژ مزیت های زیادی برای ما و محیط زیست دارد زیرا با یک بار هزینه خرید باتری قابل شارژ صدها بار میتوان از آن استفاده کرد و با این کار زباله های الکترونیک حاصل از باتریهای یک بار مصرف به شدت کاهش مییابد و کمک زیادی به محیط زیست است.

البته طریقه شارژ و نگهداری باتری های قابل شارژ در طول عمر آن تاثیر بسیار زیادی دارد که به طور مفصل در این مقاله میتوانید مطالعه کنید.

در مورد طراحی پک باتری برای کاربردهای صنعتی دقیق و خاص و جایگزین کردن باتریها به این لینک مراجعه کنید.

پرسش: پس از خرید باتری قابل شارژ آیا میتوانم آن را مستقیم در دستگاه مربوطه استفاده کنم؟

پاسخ: جواب کوتا به این سوال خیر است. شما پس از خرید باتری قابل شارژ بایستی یک بار با شارژر استاندارد باتری خود را شارژ کنید. هرچند که استثنا هم وجود دارد و برخی از باتریهای قابل شارژ به صورت شارژ شده از کارخانه توزیع میشوند. البته توصیه ما به شما این است که آنها را هم شارژ اولیه کنید.

RechargableBateries

پرسش: تخلیه خود به خود یا self discharge باتریهای قابل شارژ چیست؟

واکنشهای شیمیایی داخلی باتری و مقاومت داخلی باتریهای قابل شارژ باعث تخلیه خود به خودی باتری شارژی میشود. یعنی زمانی که از دستگاه استفاده نمیکنید این عامل باعث مصرف شارژ باتری شده و حتی در عمر مفید باتری نیز تاثیر گذار است.  self-discharge یا تخلیه خود به خودی باتری قابل شارژ به عولملی چون دمای محیط، کیفیت ساخت باتری، جریان شارژ و تکنولوژی شیمیایی باتری بستگی دارد . یعنی باتری شارژی شما در دمای بالاتر زودتر تخلیه میشود و عمر مفید آن نیز کاهش میابد و یا از لحاظ تکنولوژی شیمیایی باتریهای قابل شارژ لیتیوم یونی و یا سایر باتریهای شارژی خانواده لیتیوم مدت بسیار بیشتر نسبت به باتریهای شارژی نیکل و یا باتریهای قابل شارژ سیلد اسید میتوانند در انبار آماده کار باقی بمانند. معمولا باتریهای لیتیومی 2 درصد از شارژ خود را در ماه از دست میدهند در حالی که باتریهای نیکل کادمیوم Ni-Cd حدودا 15 درصد از ظرفیت شارژ خود را از دست میدهند و باتریهای نیکل متال هیدرید Ni-Mh حتی تا 30 درصد از شارژ خود را در ماه از دست میدهند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا میکند که بدانیم باتریهای مختلف در صورت پایین رفتن مقدار شارژ یا ولتاژشان از یک سطح خاص در اصطلاح میمیرند. بنابر این توصیه میکنیم مقاله  "انواع باتریهای قابل شارژ و راهنمای نگهداری از آنها" را مطالعه بفرمایید.

 

پرسش: معنی عبارت Stay Charged چاپ شده روی برخی باتریهای قابل شارژ چیست؟

همانطور که در پرسش قبل در مورد self discharge صحبت کردیم در واقع عبارت Stay Charged بیانگر تخلیه خود به خودی بسار پایین باتری در زمان انبارداری می باشد. مثلا باتری نیکل متا معمولی که فاقد عبارت Stay Charged است در ماه حدود 30 درصد از شارژ خود را به صورت خود به خود از دست میدهد ولی باتریهای نیکل متال دارای استانداردStay Charged این تخلیه خود به خودی را به یک دهم یعنی حدود 3 درصد در ماه میرساند. این نوع باتریها به دلیل قیمت بالاتر بیشتر برای دستگاههای کم مصرف و حساس استفاده میشود و برای دستگاههایی مثل تلفن بیسیم که به طور مستمر شارژ میشوند مناسب نیستند.

 

پرسش: اثر حافظه ای یا Memory Effect در باتریهای قابل شارژ چیست؟

پاسخ: اثر حافظه ای یا Memory Effect معمولا در باتریهای قابل شارژ نیکل متال Ni-Mh و نیکل کادمیوم Ni-Cd دیده میشود و به زبان ساده این حالت اثر حافظه ای زمانی اتفاق می افتد که در بیشتر اوقات باتری شما قبل از اینکه کاملا تخلیه شود مجددا شارژ شود در این مواقع باتری اصطلاحا مقدار آخرین سطح شارژ را در حافظه خود نگه میدارد و در شارژ های بعدی سطح بالاتر را شارژ میکند. بنا بر این ظرفیت باتری کمتر از حد استاندارد شارژ و استفاده میشود. البته با پیشرفت تکنولوژی ساخت باتریها، این مشکل تا اندازه زیادی حل شده است. برای اطلاع دقیق از اثر حافظه ای باتریها این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

پرسش: چگونه باتری خود را شارژ کنیم؟

پاسخ: برای شارژ باتری قابل شارژ بسته بو نوع استفاده و تکنلوژی شیمیایی باتری شارژرهای مختلفی در بازار وجود دارد. مثلا شارژرهای لیتیوم یونی برای شارژ سلول های لیتیومی و یا شارژر های استاندارد پکهای لیتیومی که بسته به تعداد سلول موجود در پک باتری دارای ولتاژ و جریانهای مختلفی می باشند. یا شارژرهای نیکل متال یا نیکل کادمیوم و یا شارژر باتریهای سیلد اسید. شارژرها از لحاظ نوع استفاده نیز به انواع شارژرهای دیواری، داک، سیم دار و ... تقسیم میشوند. و یا از لحاظ نوع کار برد نیز تقسیم بندی میشوند مثلا شارژر لپ تاپ یا شارژر پوز فروشگاهی یا شارژر موبایل و ... . چیزی که در اینجا اهمیت دارد استفاده از یک شارژر استاندارد برای باتری قابل شارژ است.

 

پرسش: چه ظرفیت باتری برای من مناسب است؟

پاسخ: دستگاههای مختلف به باتریهای قابل شارژ با ظرفیتهای مختلف نیاز دارند. به عنوان مثال برای انتخاب باتری تلفن بیسیم به ظرفیت چندان بالایی نیاز ندارید زیرا تلفن بیسیم شما اغلب اوقات روی شارژ است و مصرف آنچنانی هم ندارد. بنابر این ظرفیت کم تا متوسط برای باتری تلفن بیسیم کافی است. معمولا باتری دوربین یا باتری ماشینهای کنترلی بایستی ظرفیت بالاتری داشته باشند. زیرا هم مصرف بالاتری دارند و هم معمولا دور از شارژر استفاده میشوند. بنا بر این برای انتخاب ظرفیت باتری قابل شارژ، شما بایستی مقدار مصرف شارژ و نوع دستگاه و دسترسی آسان به شارژر را در نظر بگیرید و بعد ظرفیت باتری قابل شارژ خود را انتخاب کنید.

معمولا باتریهای قلمی سایز AA از ظرفیت 600mAh تا 2700mAh هم وجود دارند که میتوانید بر حسب نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

 

پرسش: آیا درجه حرارت یا دما روی باتری و طول عمر آن تاثیر دارد؟

باتریهای قابل شارژ اغلب از یک واکنش شیمیایی برای تولید جریان الکتریکی استفاده میکنند. این واکنش شیمیایی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله دمای کاری باتری است. تولید کنندگان باتری اغلب دمای کار باتری قابل شارژ خود را بین -20 درجه سانتیگراد تا +50 درجه سانتیگراد قرار میدهند. البته قابل ذکر هست که باتریهایی با کاربردهای خاص وجود دارند که در دماهای بسیار کمتر و بیشتر هم به فعالیت خود ادامه میدهند. دمای ایدآل برای باتریهای قابل شارژ معمولی، بین 10 تا 30 درجه سانتیگراد است و دماهای بالاتر و پایینتر روی مقدار شارژ و طول عمر باتری تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال باتری یک دریل شارژی که در دمای 45 درجه سانتیگراد فعالیت میکند، طول عمر آن کمتر از نصف باتریی است که در دمای 15 درجه سانتیگراد کار میکند. با بالا رفتن دمای باتری قابل شارژ، واکنشهای شیمیایی داخلی باتری شارژی افزایش یافته و مقاومت داخلی باتری پایینتر می آید. در نتیجه جریان الکتریکی بیشتری تولید میکند، شاید در نگاه اول این افزایش جریان خوب به نظر برسد اما این عمل به بالا رفتن تصاعدی دما و پایین آمدن تصاعدی عمر باتری می انجامد.

کار کردن با باتری در دمای بسیار پایین هم برعکس حالت فوق باعث بالا رفتن مقاومت داخلی و پایین آمدن ظرفیت شارژ باتری میشود و شما نیاز بیشتری به شارژ کردن باتری پیدا میکنید. اما دمای هوای پایین در بازه تعیین شده معمولا باعث بالا رفتن طول عمر باتری میشود.

به طور کلی بهتر است باتری را در بازه دمای تعیین شده ایدآل استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از تاثیر دما بر طول عمر و عملکرد باتریهای قابل شارژ این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

باتریهای قابل شارژ | باتری شارژی | باطری شارژی باتری قابل شارژ لیتیوم پلیمر |باتری شارژی لیتیوم یون|باتری شارژی سیلد اسید|باتری شارژی نیکل کادمیوماتری شارژی نیکل متال|باطری شارژی دوربین|باتری شارژی تلفن بیسیم|باتری قابل شارژ جارو شارژی|

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
باتری ریش تراش قابل شارژ  مکسل 3.6v

باتری ماشین اصلاح دینگ لینگ 3.6v

باتری ماشین اصلاح دینگ لینگ 3.6v
سایز: سه قطعه باتری 2/3A
ظرفیت:700mAh
ولتاژ 1.2V
تکنولوژی شیمیایی: نیکل کادمیم
Ni-Cd
2,550,000 ریال
تصویر  باتری قابل شارژ  مکسل 2/3A مدل MX-2/3A-NiCd-700mAh

باتری قابل شارژ مکسل 2/3A مدل MX-2/3A-NiCd-700mAh

سایز: 2/3A برند: مکس سل ظرفیت:700mAh ولتاژ 1.2V تکنولوژی شیمیایی: نیکل کادمیم Ni-Cd
850,000 ریال
باتری شوکری3 سلولی 3.6 ولت قابل شارژ  Mx-2/3AAA-400mAh

باتری شوکری3 سلولی 3.6 ولت قابل شارژ Mx-2/3AAA-400mAh

3 قطعه باتری سایز 2/3AAA شارژی
باتری شوکری
ولتاژ 3.6 ولت
ظرفیت:400mAh
سایز 2/3AAA
نیکل هیدرید متال Ni-Mh
1,260,000 ریال
باتری شوکری 4 سلولی 4.8 ولت قابل شارژ  Mx-2/3AAA-400mAh

باتری شوکری 4 سلولی 4.8 ولت قابل شارژ Mx-2/3AAA-400mAh

4 قطعه باتری سایز 2/3AAA شارژی
باتری شوکری
ولتاژ 4.8 ولت
ظرفیت:400mAh
سایز 2/3AAA
نیکل هیدرید متال Ni-Mh
1,680,000 ریال
باتری شوکری 4 سلولی 4.8 ولت قابل شارژ  نوع 2-Mx-2/3AAA-400mAh

باتری شوکری 4 سلولی 4.8 ولت قابل شارژ نوع 2-Mx-2/3AAA-400mAh

4 قطعه باتری سایز 2/3AAA شارژی
باتری شوکری
ولتاژ 4.8 ولت
ظرفیت:400mAh
سایز 2/3AAA
نیکل هیدرید متال Ni-Mh
1,680,000 ریال
باتری شوکری 5 سلولی 6 ولت قابل شارژ  نوع 2-Mx-2/3AAA-400mAh

باتری شوکری 5 سلولی 6 ولت قابل شارژ نوع 2-Mx-2/3AAA-400mAh

5 قطعه باتری سایز 2/3AAA شارژی
باتری شوکری
ولتاژ 6ولت
ظرفیت:400mAh
سایز 2/3AAA
نیکل هیدرید متال Ni-Mh
2,100,000 ریال
باتری شوکری 5 سلولی 6 ولت قابل شارژ

باتری شوکری 5 سلولی 6 ولت قابل شارژ -Mx-2/3AAA-400mAh

5 قطعه باتری سایز 2/3AAA شارژی
باتری شوکری
ولتاژ 6ولت
ظرفیت:400mAh
سایز 2/3AAA
نیکل هیدرید متال Ni-Mh
2,100,000 ریال
باتری شوکری 6 سلولی 7.2 ولت قابل شارژ  -Mx-2/3AAA-400mAh

باتری شوکری 6 سلولی 7.2 ولت قابل شارژ -Mx-2/3AAA-400mAh

6 قطعه باتری سایز 2/3AAA شارژی
باتری شوکری
ولتاژ 7.2ولت
ظرفیت:400mAh
سایز 2/3AAA
نیکل هیدرید متال Ni-Mh
2,520,000 ریال
 باتری دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ

باتری دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ

video laryngoscope battery باتری دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ
500,000 ریال 4,200,000 ریال
باتری 2/3 نیم قلمی (شوکری) قابل شارژ Mx 2/3AAA-400mAh

باتری 2/3 نیم قلمی (شوکری) قابل شارژ Mx 2/3AAA-400mAh

باتری سایز 2/3AAA شارژی
باتری شوکری
ظرفیت:400mAh
سایز 2/3AAA
نیکل هیدرید متال Ni-Mh
420,000 ریال
پک باتری لیتیوم یون 4 سل 16.8 ولت 2200 میلی آمپر ساعت

پک باتری لیتیوم یون 4 سل 16.8 ولت 2200 میلی آمپر ساعت

پک باتری سفارشی لیتیوم یون
نوع سلول: لیتیوم یون
ولتاژ خروجی: 16.8 ولت
ظرفیت باتری: 2200 میلی آمپر ساعت
5,160,000 ریال
پک باتری لیتیوم یون 12.6 ولت 17500 میلی آمپر ساعت

پک باتری لیتیوم یون 12.6 ولت 17500 میلی آمپر ساعت

پک باتری سفارشی لیتیوم یون
نوع سلول: لیتیوم یون
ولتاژ خروجی: 12.6 ولت
ظرفیت باتری: 7800 میلی آمپر ساعت
58,500,000 ریال
باتری  لیتیومی ال جی LG INR18650 MJ1

باتری لیتیومی ال جی LG INR18650 MJ1

باتری لیتیومی ال جی LG INR18650 MJ1
ظرفیت:3500mAh
وزن:45گرم
لیتیوم-یون Li-ion
3,900,000 ریال
پک باتری لیتیوم یون 12.6 ولت 7800 میلی آمپر ساعت

پک باتری لیتیوم یون 12.6 ولت 7800 میلی آمپر ساعت

پک باتری سفارشی لیتیوم یون
نوع سلول: لیتیوم یون
ولتاژ خروجی: 12.6 ولت
ظرفیت باتری: 7800 میلی آمپر ساعت
15,750,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی توسن 12 ولت 1500 میلی آمپر

تعویض باتری دریل شارژی توسن 12 ولت 1500 میلی آمپر

باتری دریل شارژی Tosan توسن ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی ال جی 7.2 ولت 2000 میلی آمپر مدل LG  ES TLD-10PA

تعویض باتری دریل شارژی ال جی 7.2 ولت 2000 میلی آمپر مدل LG ES TLD-10PA

باتری دریل شارژی Dewalt دیوالت ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 تا 3000 میلی آمپر ساعت باتری DW9071 و DE9071
5,100,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی دیوالت 12 ولت 2000 میلی آمپر مدل Dewalt de9071

تعویض باتری دریل شارژی دیوالت 12 ولت 2000 میلی آمپر مدل Dewalt de9071

باتری دریل شارژی Dewalt دیوالت ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 تا 3000 میلی آمپر ساعت باتری DW9071 و DE9071
8,500,000 ریال
تعویض باتری جاروشارژی میدیا 18 ولت

تعویض باتری جاروشارژی میدیا 18 ولت 2000 میلی آمپر Midea

باتری جاروشارژی میدیا Midea نوع سلول: لیتیوم یون ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
10,000,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  1300میلی آمپر  LiPo-MX-603750-1300mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1300میلی آمپر LiPo-MX-603750-1300mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1300 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:13000mAh
1C
وزن:20.5 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,450,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  80میلی آمپر  LiPo-MX-401015-80mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 80میلی آمپر LiPo-MX-401015-80mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 80 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:80mAh
1C
وزن:1 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
650,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی رونیکس 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدلRonix 14.4v 2000mAh

تعویض باتری دریل شارژی رونیکس 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدلRonix 14.4v 2000mAh

باتری دریل شارژی Ronix رونیکس ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
10,200,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  3000 میلی آمپر  LiPo-MX-922990-3000mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 3000 میلی آمپر LiPo-MX-922990-3000mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 3000 میلی آمپر
باتری اسپیکر JBL
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:3000mAh
1C
وزن:50 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
3,800,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  110میلی آمپر  LiPo-MX-302025-110mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 110میلی آمپر LiPo-MX-302025-110mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 110 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:110mAh
1C
وزن:3 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
660,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-351021-40mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 40میلی آمپر LiPo-MX-351021-40mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 40 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:40mAh
1C
وزن:1.2 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
670,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-350926-60mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 60میلی آمپر LiPo-MX-350926 60mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 60 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:60mAh
1C
وزن:1.5 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
740,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  60میلی آمپر  LiPo-MX-401119-60mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 60میلی آمپر LiPo-MX-401119-60mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 60 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:60mAh
1C
وزن:1.4 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
630,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  150 میلی آمپر  LiPo-MX-501230-150mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 150میلی آمپر LiPo-MX-501230-150mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 150 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:150mAh
1C
وزن:3.2 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
690,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-603030-530mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 530 میلی آمپر LiPo-MX-603030-530mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 530 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:530mAh
1C
وزن:10.2گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
865,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-562728-1100mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1100میلی آمپر LiPo-MX-562728-1100mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1100میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:1100mAh
1C
وزن:8.6 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,250,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت 1000میلی آمپر  LiPo-MX-403040-1000mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1000میلی آمپر LiPo-MX-403040-1000mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1000میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:1000mAh
1C
وزن:9.5گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,250,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  180میلی آمپر  LiPo-MX-501220-180mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 180میلی آمپر LiPo-MX-501220-180mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 180 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:180mAh
1C
وزن:2 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
710,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-503048-700mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 700میلی آمپر LiPo-MX-503048-700mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 700 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:700mAh
1C
وزن:14.6 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,050,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-401012-30mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 30میلی آمپر LiPo-MX-401012-30mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 30 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:30mAh
1C
وزن:0.9 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
650,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  150میلی آمپر  LiPo-MX-401230-150mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 150میلی آمپر LiPo-MX-401230-150mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 150 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:150mAh
1C
وزن:2.7 گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
690,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-402030-150mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 150میلی آمپر LiPo-MX-402030-150mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 150 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:150mAh
1C
وزن:4.5گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
750,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  200میلی آمپر  LiPo-MX-502030-200mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 200میلی آمپر LiPo-MX-502030-200mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 200 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:200mAh
1C
وزن:5.4گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
790,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  250میلی آمپر  LiPo-MX-601730-250mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 250میلی آمپر LiPo-MX-601730-250mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 250 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:250mAh
1C
وزن:5.7گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
705,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  210 میلی آمپر  LiPo-MX-303030-210mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 210میلی آمپر LiPo-MX-303030-210mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 210 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:210mAh
1C
وزن:5.4گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
735,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  530 میلی آمپر  LiPo-MX-103030-530mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 530 میلی آمپر LiPo-MX-103030-530mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 530 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:530mAh
1C
وزن:16.2گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
865,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-502248-500mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 500 میلی آمپر LiPo-MX-502248-500mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 500 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:500mAh
1C
وزن:10.2گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
850,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  300 میلی آمپر  LiPo-MX-602025-300mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 300 میلی آمپر LiPo-MX-602025-300mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 300 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:300mAh
1C
وزن:5.3گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
760,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت 1200میلی آمپر  LiPo-MX-703450-1200mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1200میلی آمپر LiPo-MX-703450-1200mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1200میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:1200mAh
1C
وزن:18.1گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,500,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-102050-1000mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1000میلی آمپر LiPo-MX-102050-1000mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1000میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:1000mAh
1C
وزن:18.1گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,300,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت 1000میلی آمپر  LiPo-MX-503450-1000mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1000میلی آمپر LiPo-MX-503450-1000mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1000میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:1000mAh
1C
وزن:17.3گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,300,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت 1500میلی آمپر  LiPo-MX-404261-1500mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1500میلی آمپر LiPo-MX-404261-1500mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1500میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:1500mAh
1C
وزن:27گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,850,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  450میلی آمپر  LiPo-MX-502540-450mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 450میلی آمپر LiPo-MX-502540-450mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 450میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:450mAh
1C
وزن:10گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
680,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  600میلی آمپر  LiPo-MX-653232-600mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 600میلی آمپر LiPo-MX-653232-600mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 600میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:600mAh
1C
وزن:12گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
880,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-602830-400mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 400میلی آمپر LiPo-MX-602830-400mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 400میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:400mAh
1C
وزن:9.5گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
810,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر LiPo-MX-601230-180mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 180میلی آمپر LiPo-MX-601230-180mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 180میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:180mAh
1C
وزن:3.6گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
610,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  380 میلی آمپر  LiPo-MX-502040-380mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 380 میلی آمپر LiPo-MX-502040-380mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 380 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:300mAh
1C
وزن:8گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
730,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر  3.7 ولت  300 میلی آمپر  LiPo-MX-502035-300mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 300 میلی آمپر LiPo-MX-502035-300mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 300 میلی آمپر
باتری لیتیوم پلیمر مخصوص دستگاههای الکترونیکی
ظرفیت:300mAh
1C
وزن:7گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
660,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولتی و 900 میلی آمپر LiPo MX 16350 900mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولتی و 900 میلی آمپر LiPo MX 16350 900mAh

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولتی و 900 میلی آمپر LiPo MX 16350 900mAh
باتری لیتیوم پلیمر جریان بالا استوانه ای مخصوص ویپ و الکترو اسموک
ظرفیت:900mAh
25C
وزن:16گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
2,470,000 ریال
باطری  لیتیومی یون MaxCell 14250 ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت

باطری لیتیومی یون MaxCell 14250 ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 14250 ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:500mAh
وزن:15 گرم
لیتیوم یون Li-ion
1,000,000 ریال
LiFePO4

باتری لیتیوم فسفات آهن LiFePO4 18650 ظرفیت 1500 میلی آمپر

باتری لیتیوم یون مکسل مدل 18650
ظرفیت:1500mAh
وزن:45گرم
لیتیوم فسفات آهن
LiFePO4
2,200,000 ریال
باتری  لیتیومی فسفات LiFePO4  MaxCell 14500 550mAh

باتری لیتیومی فسفات LiFePO4 MaxCell 14500 550mAh

باتری لیتیومی فسفات LiFePO4 MaxCell 14500 550mAh
ظرفیت:550mAh
وزن:20 گرم
لیتیوم فسفات آهن LiFePO4
1,100,000 ریال
باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل 4/5SC 1500mAh

باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل 4/5SC 1500mAh

باتری سایز ساب سی 4/5SC شارژی
ظرفیت:1500mAh
ولتاژ 1.2V
نیکل کادمیم
Ni-Cd Nickel–cadmium battery
700,000 ریال
باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 3000mAh

باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 3000mAh

باتری سایز ساب سی SC شارژی
ظرفیت:3000mAh
ولتاژ 1.2V
نیکل کادمیم
Ni-Cd Nickel–cadmium battery
1,550,000 ریال
باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 2000mAh

باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 2000mAh

باتری سایز ساب سی SC شارژی
ظرفیت:2000mAh
ولتاژ 1.2V
نیکل کادمیم
Ni-Cd Nickel–cadmium battery
850,000 ریال
باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 1500mAh

باتری شارژی نیکل کادمیوم مکسل SC 1500mAh

باتری سایز ساب سی SC شارژی
ظرفیت:1500mAh
ولتاژ 1.2V
نیکل کادمیم
Ni-Cd Nickel–cadmium battery
700,000 ریال
پک باتری دستگاه شوک پزشکی SAV-C0903

تعویض سلول پک باتری دستگاه شوک پزشکی Saver One SAV-C0903

تبدیل باتری اورجینال الکتروشوک Saver One SAV-C0903 به لیتیوم یون قابل شارژ
2,000,000 ریال 12,000,000 ریال
باتری لیتیومی آیون MaxCell 18500 ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18500 ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت 5C

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18500 ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:1500mAh
وزن:35گرم
لیتیوم یون Li-ion
1,150,000 ریال
باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت 1C

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت 1C

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت 1C
ظرفیت:2000mAh
1C
وزن:45گرم
لیتیوم یون Li-ion
1,100,000 ریال
باتری لیتیوم یون MaxCell 26650 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون MaxCell 26650 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 21700 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:5000mAh
وزن:94 گرم
لیتیوم یون Li-ion
4,500,000 ریال
باتری جارو شارژی گاسونیک GOSONIC  25.2 ولت 2000 میلی آمپر

باتری جارو شارژی گاسونیک GOSONIC 25.2 ولت 2000 میلی آمپر

باتری جاروشارژی گاسونیک GOSONIC نوع سلول: لیتیوم یون ولتاژ خروجی: 25.2 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
14,000,000 ریال
باتری 4 ولت 6000 میلی آمپر ساعت

باتری 4 ولت 6000 میلی آمپر ساعت Mx460

SLA Battery 4v 6000mAh
سایز : 1005070
ظرفیت: 6000 میلی آمپر ساعت
ولتاژ: 4 ولت
نوع باتری: SLA سیلد اسید
3,750,000 ریال
باتری 4 ولت 4000 میلی آمپر ساعت

باتری 4 ولت 4000 میلی آمپر ساعت

SLA Battery 4v 4000mAh
سایز : 1004646
ظرفیت: 4000 میلی آمپر ساعت
ولتاژ: 4 ولت
نوع باتری: SLA سیلد اسید
2,650,000 ریال
باتری 4 ولت 3000 میلی آمپر ساعت

باتری 4 ولت 3000 میلی آمپر ساعت

SLA Battery 4v 3000mAh
سایز : 852550
ظرفیت: 3000 میلی آمپر ساعت
ولتاژ: 4 ولت
نوع باتری: SLA سیلد اسید
1,380,000 ریال
باتری 4 ولت 1600میلی آمپر ساعت نوع 2

باتری 4 ولت 1600میلی آمپر ساعت نوع 2

SLA Battery 4v 1600mAh
سایز : 752048
ظرفیت: 1600 میلی آمپر ساعت
ولتاژ: 4 ولت
نوع باتری: SLA سیلد اسید
1,050,000 ریال
باتری 4 ولت 1600میلی آمپر ساعت

باتری 4 ولت 1600میلی آمپر ساعت نوع 1

SLA Battery 4v 1600mAh
سایز : 802535
ظرفیت: 1600 میلی آمپر ساعت
ولتاژ: 4 ولت
نوع باتری: SLA سیلد اسید
1,500,000 ریال
باتری 4 ولت 2500 میلی آمپر ساعت

باتری 4 ولت 2500 میلی آمپر ساعت

SLA Battery 4v 2500mAh
سایز : 1002050
ظرفیت: 2500میلی آمپر ساعت
ولتاژ: 4 ولت
نوع باتری: SLA سیلد اسید
1,150,000 ریال
باتری 4 ولت چراغ اضطراری 1200 میلی آمپر ساعت

باتری 4 ولت چراغ اضطراری 1200 میلی آمپر ساعت

SLA Battery 4v 1200mAh
سایز : 902035
ظرفیت: 1200 میلی آمپر ساعت
ولتاژ: 4 ولت
نوع باتری: SLA سیلد اسید
470,000 ریال
باتری 4 ولت هدلایت 600 میلی آمپر ساعت

باتری 4 ولت هدلایت 600 میلی آمپر ساعت

SLA Battery 4v 600mAh
سایز : 552030
ظرفیت: 600 میلی آمپر ساعت
ولتاژ: 4 ولت
نوع باتری: SLA سیلد اسید
450,000 ریال
باتری 4 ولت خشک سربی 400 میلی آمپر ساعت پشه کشی

باتری 4 ولت خشک سربی 400 میلی آمپر ساعت

SLA Battery 4v 400mAh
سایز : 452030
ظرفیت: 400 میلی آمپر ساعت
ولتاژ: 4 ولت
نوع باتری: SLA سیلد اسید
360,000 ریال
باتری 4 ولت شارژی سربی 900 میلی آمپر ساعت

باتری 4 ولت شارژی سربی 900 میلی آمپر ساعت

SLA Battery 4v 900mAh
سایز : 652030
ظرفیت: 900 میلی آمپر ساعت
ولتاژ: 4 ولت
نوع باتری: SLA سیلد اسید
570,000 ریال
تصویر  باتری جارو شارژی بیم BEEM 12v

باتری جارو شارژی بیم BEEM 12v

باتری جارو شارژی ویداس BEEM ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
تصویر  باتری جارو شارژی ویداس Vidas 12v

باتری جارو شارژی ویداس Vidas 12v

باتری جارو شارژی ویداس Vidas
ولتاژ خروجی: 12 ولت
ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری جارو شارژی دلمونتی Delmonti 12 ولت

باتری جارو شارژی دلمونتی Delmonti 12 ولت

باتری جارو شارژی دلمونتی Delmonti ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری جارو شارژی رونتا Rowenta 12v

باتری جارو شارژی رونتا Rowenta 12v

باتری جاروشارژی رونتا Rowenta ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری جارو شارژی رونتا Rowenta 18v

باتری جارو شارژی رونتا Rowenta 18v

باتری جاروشارژی رونتا Rowenta ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
10,500,000 ریال
تصویر  باتری جاروشارژی گاسونیک Gosonic 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی گاسونیک Gosonic 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی گاسونیک ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
تصویر  باتری جاروشارژی رونیکس Ronix 15.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی رونیکس Ronix 15.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش ولتاژ خروجی: 15.6 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
9,100,000 ریال
باتری جاروشارژی سوناشی SONASHI 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی سوناشی SONASHI 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی سوناشی ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
باتری جاروشارژی هاردستون hardstone 18 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی هاردستون hardstone 18 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی هاردستون ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
10,500,000 ریال
باتری جاروشارژی مجیک 10.8 ولت 1500 میلی آمپر Magic

باتری جاروشارژی مجیک 10.8 ولت 1500 میلی آمپر Magic

باتری جاروشارژی مجیک ولتاژ خروجی: 10.8 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
6,300,000 ریال
باتری جاروشارژی همیلتون 9.6 ولت 1500 میلی آمپر Hamilton مدل 2

باتری جاروشارژی همیلتون 9.6 ولت 1500 میلی آمپر Hamilton مدل 2

باتری جاروشارژی همیلتون ولتاژ خروجی: 9.6 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
5,600,000 ریال
باتری جاروشارژی همیلتون 9.6 ولت 1500 میلی آمپر Hamilton

باتری جاروشارژی همیلتون 9.6 ولت 1500 میلی آمپر Hamilton

باتری جاروشارژی همیلتون ولتاژ خروجی: 9.6 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
5,600,000 ریال
باتری جاروشارژی سانی suny 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی سانی suny 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی سانی ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
باتری جاروشارژی سانی 8.4v 1500mAh Suny مدل 2

باتری جاروشارژی سانی 8.4v 1500mAh Suny مدل 2

باتری جاروشارژی سانی ولتاژ خروجی: 8.4 ولت ظرفیت باتری: از 1500 میلی آمپر ساعت
4,900,000 ریال
باتری جاروشارژی سانی 8.4v 1500mAh Suny

باتری جاروشارژی سانی 8.4v 1500mAh Suny

باتری جاروشارژی سانی ولتاژ خروجی: 8.4 ولت ظرفیت باتری: از 1500 میلی آمپر ساعت
4,900,000 ریال
باتری دریل شارژی دیوالت 12 ولت 1500 میلی آمپر مدل Dewalt de9074

تعویض باتری دریل شارژی دیوالت 12 ولت 1500 میلی آمپر مدل Dewalt de9074

باتری دریل شارژی Dewalt دیوالت ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری جاروشارژی بوش Bosch 20.4 ولت 1500 میلی آمپر ساعت

باتری جاروشارژی بوش Bosch 20.4 ولت 1500 میلی آمپر ساعت

باتری جاروشارژی بوش
ولتاژ خروجی: 20.4 ولت
باتری جارو شارژی بوش BBHMOVE7/04
باتری جارو شارژی بوش BBHMOVE7
ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
11,900,000 ریال
باتری جاروشارژی بوش Bosch 18 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش Bosch 18 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
10,500,000 ریال
باتری جاروشارژی بوش  bosch 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش bosch 14.4 ولت 1500 میلی آمپر نوع 2

باتری جاروشارژی بوش ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
باتری جاروشارژی بوش bosch 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش bosch 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
باتری جاروشارژی بوش 3.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش 3.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بوش ولتاژ خروجی: 3.6 ولت ظرفیت باتری: از 1500 میلی آمپر ساعت
2,100,000 ریال
باتری جاروشارژی کنوود 8.4 ولت Kenwood

باتری جاروشارژی کنوود 8.4 ولت Kenwood

باتری جاروشارژی کنوود ولتاژ خروجی: 8.4 ولت ظرفیت باتری: از 1500 میلی آمپر ساعت
4,900,000 ریال
باتری جاروشارژی کنوود 4.8 ولت Kenwood

باتری جاروشارژی کنوود 4.8 ولت Kenwood

باتری جاروشارژی کنوود ولتاژ خروجی: 4.8 ولت ظرفیت باتری: از 1500 میلی آمپر ساعت
2,800,000 ریال
باتری جاروشارژی کنوود 14.4 ولت Kenwood

باتری جاروشارژی کنوود 14.4 ولت Kenwood

باتری جاروشارژی کنوود
باطری جارو شارژی کنوود kenwood hv190
ولتاژ خروجی: 14.4 ولت
ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 12 ولت مدل Dv1205

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 12 ولت مدل Dv1205

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت Dv1205n Dv1205en
7,000,000 ریال
تعویض باتری جارو شارژی هوبرت  

باتری جاروشارژی هوبرت 12 ولت 2100 میلی آمپر

باتری جاروشارژی هوبرت ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 2100 میلی آمپر ساعت
13,000,000 ریال
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان