جستجو
منو بسته

باتریهای قابل شارژ

باطری شارژی به باتریهایی گفته میشود که قابلیت شارژ دوباره بوسیله شارژر باتری را دارا هستند . یک باتری قابل شارژ با ظرفیت شارژ آن اندازه گیری می شود که بر حسب میلی آمپر ساعت (mAh) نشان داده می شود. عدد ظرفیت باتری معمولا روی بسته بندی و یا خود باتری قابل شارژ چاپ شده است. بالاتر بودن عدد ظرفیت باتری شارژی به معنی بالاتر بودن ظرفیت نگه داری شارژ باتری و زمان شارژدهی بیشتر باتری می باشد. البته باید توجه داشته باشید که عدد ظرفیت بیانگر شدت جریان خروجی باتری قابل شارژ نیست و صرفا مقدار انرژی الکتریکی قابل ذخیره شده در باتری را نشان میدهد. این مقدار ظرفیت باتریهای قابل شارژ به صورت مستقیم وابسته به اندازه باتری و تکنولوژی شیمیایی باتری شارژی است. در حال حاظر باتری های خانواده لیتیوم از چگالی بالاتری نسبت به سایر تکنولوژیهای شیمیایی باتریها برخوردارند. برای اطلاع دقیق از تکنولوژی شیمیایی باتریها این مقاله را مطالعه بفرمایید (کلیک کنید)  .

 باتریهای قابل شارژ از لحاظ سیکل شارژ یا تعداد دفعات شارژ معمولا از 500 تا 1500 بار شارژ عمر مفید دارند. البته این بدان معنا نیست که یک باتری قابل شارژ دقیقا در سیکل 1500 شارژ عمرش به پایان برسد. در واقه از اولین بار شارژ، باتری به کندی شروع به ضعیف شدن میکند و بعد از عمر تعیین شده ظرفیت قابل قبول خود را از دست میدهد و دیگر ارزش استفاده ندارد.

باتری های قابل شارژ از لحاظ سایر به دسته های متنوعی تقسیم میشوند که معروفترین آنها : قلمی AA ، نیم قلمی AAA ، متوسط C ، بزرگ D ، 18650 ، 18500 ، ...  می باشند. برای اطلاع دقیق از سایز استاندارد باتری ها روی این مقاله کلیک کنید .

این باتری ها از لحاظ تکنولوژی شیمیایی به دسته های مختلف با ولتاژهای مختلفی تقسیم می شوند مانند باتریهای شارژی لیتیوم پلیمر ، باتریهای شارژی لیتیوم یون ، باتریهای قابل شارژ سرب اسیدی ، باطری شارژی نیکل کادمیوم و برخی باتری شارژی با کاربردهای خاص. فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا انواع باتری شارژی با دسته بندیهای مختلف با نازلترین قیمت به فروش می رساند .

RechargableBateries

پرسش و پاسخ : 

پرسش: آیا میتوانم در دستگاههایی که باتریهای غیر قابل شارژ دارند مثل کنترل تلوزیون از باتری قابل شارژ استفاده کنم؟ 

پاسخ: بله در اکثر دستگاههای خانگی معمولا میتوانید باتریهای قابل شارژ نیکل متال هیدرید و یا نیکل کادمیوم را جایگزین باتری های یک بار مصرف هیوی دیوتی و یا آلکالاین کنید. البته باید توجه داشته باشید که باتریهای قابل شارژ نیکل ولتاژ 1.2 ولت دارند ولی باتری های یک بار مصرف ولتاژ 1.5 ولت دارند. این اختلاف ولتاژ معمولا در . وسایل خانگی با دو یا سه باتری مشکلی ایجاد نمیکند ولی اگر تعداد باتری ها زیادتر باشد مثلا 10 عدد باتری قابل شارژ 12 ولت خروجی دارد ولی 10 عدد باتری یک بار مصرف 15 ولت خروجی دارد. بنابر این برای جایگزین کردن 10 عدد باتری یک بار مصرف 12 عدد باتری قابل شارژ نیاز داریم. در کل استفاده از باتریهای قابل شارژ مزیت های زیادی برای ما و محیط زیست دارد زیرا با یک بار هزینه خرید باتری قابل شارژ صدها بار میتوان از آن استفاده کرد و با این کار زباله های الکترونیک حاصل از باتریهای یک بار مصرف به شدت کاهش مییابد و کمک زیادی به محیط زیست است.

البته طریقه شارژ و نگهداری باتری های قابل شارژ در طول عمر آن تاثیر بسیار زیادی دارد که به طور مفصل در این مقاله میتوانید مطالعه کنید.

در مورد طراحی پک باتری برای کاربردهای صنعتی دقیق و خاص و جایگزین کردن باتریها به این لینک مراجعه کنید.

پرسش: پس از خرید باتری قابل شارژ آیا میتوانم آن را مستقیم در دستگاه مربوطه استفاده کنم؟

پاسخ: جواب کوتا به این سوال خیر است. شما پس از خرید باتری قابل شارژ بایستی یک بار با شارژر استاندارد باتری خود را شارژ کنید. هرچند که استثنا هم وجود دارد و برخی از باتریهای قابل شارژ به صورت شارژ شده از کارخانه توزیع میشوند. البته توصیه ما به شما این است که آنها را هم شارژ اولیه کنید.

RechargableBateries

پرسش: تخلیه خود به خود یا self discharge باتریهای قابل شارژ چیست؟

واکنشهای شیمیایی داخلی باتری و مقاومت داخلی باتریهای قابل شارژ باعث تخلیه خود به خودی باتری شارژی میشود. یعنی زمانی که از دستگاه استفاده نمیکنید این عامل باعث مصرف شارژ باتری شده و حتی در عمر مفید باتری نیز تاثیر گذار است.  self-discharge یا تخلیه خود به خودی باتری قابل شارژ به عولملی چون دمای محیط، کیفیت ساخت باتری، جریان شارژ و تکنولوژی شیمیایی باتری بستگی دارد . یعنی باتری شارژی شما در دمای بالاتر زودتر تخلیه میشود و عمر مفید آن نیز کاهش میابد و یا از لحاظ تکنولوژی شیمیایی باتریهای قابل شارژ لیتیوم یونی و یا سایر باتریهای شارژی خانواده لیتیوم مدت بسیار بیشتر نسبت به باتریهای شارژی نیکل و یا باتریهای قابل شارژ سیلد اسید میتوانند در انبار آماده کار باقی بمانند. معمولا باتریهای لیتیومی 2 درصد از شارژ خود را در ماه از دست میدهند در حالی که باتریهای نیکل کادمیوم Ni-Cd حدودا 15 درصد از ظرفیت شارژ خود را از دست میدهند و باتریهای نیکل متال هیدرید Ni-Mh حتی تا 30 درصد از شارژ خود را در ماه از دست میدهند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا میکند که بدانیم باتریهای مختلف در صورت پایین رفتن مقدار شارژ یا ولتاژشان از یک سطح خاص در اصطلاح میمیرند. بنابر این توصیه میکنیم مقاله  "انواع باتریهای قابل شارژ و راهنمای نگهداری از آنها" را مطالعه بفرمایید.

 

پرسش: معنی عبارت Stay Charged چاپ شده روی برخی باتریهای قابل شارژ چیست؟

همانطور که در پرسش قبل در مورد self discharge صحبت کردیم در واقع عبارت Stay Charged بیانگر تخلیه خود به خودی بسار پایین باتری در زمان انبارداری می باشد. مثلا باتری نیکل متا معمولی که فاقد عبارت Stay Charged است در ماه حدود 30 درصد از شارژ خود را به صورت خود به خود از دست میدهد ولی باتریهای نیکل متال دارای استانداردStay Charged این تخلیه خود به خودی را به یک دهم یعنی حدود 3 درصد در ماه میرساند. این نوع باتریها به دلیل قیمت بالاتر بیشتر برای دستگاههای کم مصرف و حساس استفاده میشود و برای دستگاههایی مثل تلفن بیسیم که به طور مستمر شارژ میشوند مناسب نیستند.

 

پرسش: اثر حافظه ای یا Memory Effect در باتریهای قابل شارژ چیست؟

پاسخ: اثر حافظه ای یا Memory Effect معمولا در باتریهای قابل شارژ نیکل متال Ni-Mh و نیکل کادمیوم Ni-Cd دیده میشود و به زبان ساده این حالت اثر حافظه ای زمانی اتفاق می افتد که در بیشتر اوقات باتری شما قبل از اینکه کاملا تخلیه شود مجددا شارژ شود در این مواقع باتری اصطلاحا مقدار آخرین سطح شارژ را در حافظه خود نگه میدارد و در شارژ های بعدی سطح بالاتر را شارژ میکند. بنا بر این ظرفیت باتری کمتر از حد استاندارد شارژ و استفاده میشود. البته با پیشرفت تکنولوژی ساخت باتریها، این مشکل تا اندازه زیادی حل شده است. برای اطلاع دقیق از اثر حافظه ای باتریها این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

پرسش: چگونه باتری خود را شارژ کنیم؟

پاسخ: برای شارژ باتری قابل شارژ بسته بو نوع استفاده و تکنلوژی شیمیایی باتری شارژرهای مختلفی در بازار وجود دارد. مثلا شارژرهای لیتیوم یونی برای شارژ سلول های لیتیومی و یا شارژر های استاندارد پکهای لیتیومی که بسته به تعداد سلول موجود در پک باتری دارای ولتاژ و جریانهای مختلفی می باشند. یا شارژرهای نیکل متال یا نیکل کادمیوم و یا شارژر باتریهای سیلد اسید. شارژرها از لحاظ نوع استفاده نیز به انواع شارژرهای دیواری، داک، سیم دار و ... تقسیم میشوند. و یا از لحاظ نوع کار برد نیز تقسیم بندی میشوند مثلا شارژر لپ تاپ یا شارژر پوز فروشگاهی یا شارژر موبایل و ... . چیزی که در اینجا اهمیت دارد استفاده از یک شارژر استاندارد برای باتری قابل شارژ است.

 

پرسش: چه ظرفیت باتری برای من مناسب است؟

پاسخ: دستگاههای مختلف به باتریهای قابل شارژ با ظرفیتهای مختلف نیاز دارند. به عنوان مثال برای انتخاب باتری تلفن بیسیم به ظرفیت چندان بالایی نیاز ندارید زیرا تلفن بیسیم شما اغلب اوقات روی شارژ است و مصرف آنچنانی هم ندارد. بنابر این ظرفیت کم تا متوسط برای باتری تلفن بیسیم کافی است. معمولا باتری دوربین یا باتری ماشینهای کنترلی بایستی ظرفیت بالاتری داشته باشند. زیرا هم مصرف بالاتری دارند و هم معمولا دور از شارژر استفاده میشوند. بنا بر این برای انتخاب ظرفیت باتری قابل شارژ، شما بایستی مقدار مصرف شارژ و نوع دستگاه و دسترسی آسان به شارژر را در نظر بگیرید و بعد ظرفیت باتری قابل شارژ خود را انتخاب کنید.

معمولا باتریهای قلمی سایز AA از ظرفیت 600mAh تا 2700mAh هم وجود دارند که میتوانید بر حسب نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

 

پرسش: آیا درجه حرارت یا دما روی باتری و طول عمر آن تاثیر دارد؟

باتریهای قابل شارژ اغلب از یک واکنش شیمیایی برای تولید جریان الکتریکی استفاده میکنند. این واکنش شیمیایی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله دمای کاری باتری است. تولید کنندگان باتری اغلب دمای کار باتری قابل شارژ خود را بین -20 درجه سانتیگراد تا +50 درجه سانتیگراد قرار میدهند. البته قابل ذکر هست که باتریهایی با کاربردهای خاص وجود دارند که در دماهای بسیار کمتر و بیشتر هم به فعالیت خود ادامه میدهند. دمای ایدآل برای باتریهای قابل شارژ معمولی، بین 10 تا 30 درجه سانتیگراد است و دماهای بالاتر و پایینتر روی مقدار شارژ و طول عمر باتری تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال باتری یک دریل شارژی که در دمای 45 درجه سانتیگراد فعالیت میکند، طول عمر آن کمتر از نصف باتریی است که در دمای 15 درجه سانتیگراد کار میکند. با بالا رفتن دمای باتری قابل شارژ، واکنشهای شیمیایی داخلی باتری شارژی افزایش یافته و مقاومت داخلی باتری پایینتر می آید. در نتیجه جریان الکتریکی بیشتری تولید میکند، شاید در نگاه اول این افزایش جریان خوب به نظر برسد اما این عمل به بالا رفتن تصاعدی دما و پایین آمدن تصاعدی عمر باتری می انجامد.

کار کردن با باتری در دمای بسیار پایین هم برعکس حالت فوق باعث بالا رفتن مقاومت داخلی و پایین آمدن ظرفیت شارژ باتری میشود و شما نیاز بیشتری به شارژ کردن باتری پیدا میکنید. اما دمای هوای پایین در بازه تعیین شده معمولا باعث بالا رفتن طول عمر باتری میشود.

به طور کلی بهتر است باتری را در بازه دمای تعیین شده ایدآل استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از تاثیر دما بر طول عمر و عملکرد باتریهای قابل شارژ این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

باتریهای قابل شارژ | باتری شارژی | باطری شارژی باتری قابل شارژ لیتیوم پلیمر |باتری شارژی لیتیوم یون|باتری شارژی سیلد اسید|باتری شارژی نیکل کادمیوماتری شارژی نیکل متال|باطری شارژی دوربین|باتری شارژی تلفن بیسیم|باتری قابل شارژ جارو شارژی|

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1600mahبلند

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1600mahبلند

Lithium polymer battery HST 363491
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000mah

Lithium polymer battery LIPO 3593100
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000mah

Lithium polymer battery HST ۴۰۷۵۹۰
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 3500mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 3500mah

Lithium polymer battery HST 406095
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت  4000mah بلند

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000mah بلند

HST 3545130
Lithium polymer battery
ابعاد 4048110
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 2000mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 2000mah

Lithium polymer battery HST 505060P
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1500mah

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1500mah

Lithium polymer battery HST ۴۵۴۲۶۱
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1800mah سایز  375070P

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1800mah سایز 375070P

Lithium polymer battery HST 375070P
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر3.7 ولت 2200 mah

باتری لیتیوم پلیمر3.7 ولت 2200 mah

Lithium polymer battery GD045565
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1200mah بلند

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1200mah بلند

Lithium polymer battery HST 403085
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیوم پلیمر2000mah- 3.7v

باتری لیتیوم پلیمر2000mah- 3.7v

Lithium polymer batteryHST505060P
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری sc 3000 mAh شارژی

باتری شارژی SC 3000 mAh

باتری سایز SC شارژی باطری صنعتی اس سی ظرفیت:3000mAh ولتاژ 1.2V سایز SC Nickel–metal hydride battery Ni-Mh
1,450,000 ریال
SUB C 2000 MAH SUNYBATT

باتری شارژی SC 2000 mAh

باتری سایز sc شارژی باطری صنعتی sc باطری سانی بت ظرفیت:2000mAh ولتاژ 1.2V سایز sc نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery
850,000 ریال
BATTERY 4/5SC1500MAH1.2V JPS

باتری 4/5 SC 1500

باتری سونای سایز SC شارژی باطری صنعتی SC باطری JPS ظرفیت:1500 ولتاژ 1.2V سایز SC SUB C نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
700,000 ریال
تصویر  باتری شارژی SC 1500 میلی آمپر

باتری شارژی SC 1500 میلی آمپر

باتری SC سایز SC شارژی باطری صنعتی باطری سونای ظرفیت:۱۵۰۰mAh ولتاژ ۱,۲V سایز SC نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
700,000 ریال
sealed lead acid battery 4 v 1500 mah

باتری خشک سیلد اسید 4 ولت 1500 میلی آمپر سربی

باتری sla battery 4v 1500mah سایز 4 ولت شارژی باطری صنعتی خشک اتمی 1.5 آمپر ساعت ظرفیت:1500 میلی آمپر ساعت ولتاژ 4ولت سیلد اسید باتری
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
BATTERY RECHARGEBLE SIZE D

باتری سایز بزرگ شارژی D

باتری سایز D شارژی باطری صنعتی بزرگ باطری JPS ظرفیت:5000mAh ولتاژ 1.2V سایز D نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری سایکلون EnerSys Cyclon 2V 2.5Ah

باتری سایکلون EnerSys Cyclon 2V 2.5Ah

باتری Cyclon EnerSys ۲V ۲,۵AH
9,990,000 ریال
 باتری خشک سیلد اسید 4 ولت 900 میلی آمپر سربی

باتری خشک سیلد اسید 4 ولت 900 میلی آمپر سربی

باتری sla battery 4v 900mah سایز 4 ولت شارژی باطری صنعتی باتری خشک اتمی ظرفیت:900 -0.9A ولتاژ 4ولت سیلد اسید باتری
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری خشک سیلد اسید 4 ولت 700 میلی آمپر سربی

باتری خشک سیلد اسید 4 ولت 700 میلی آمپر سربی

باتری sla battery 4v 700mah سایز 4 ولت شارژی باطری صنعتی خشک اتمی ظرفیت:700 ولتاژ 4ولت سیلد اسید باتری
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری خشک سیلد اسید 4 ولت 2 آمپر سربی

باتری خشک سیلد اسید 4 ولت 2 آمپر سربی

باتری sla battery ۴v ۲۰۰۰mah 2000 سایز ۴ ولت شارژی باطری صنعتی ۲ آمپر ظرفیت:۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت ولتاژ ۴ولت سیلد اسید باتری
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
battery 4/5a 2100 mah

باتری 4/5 A شارژی

باتری 2100 سایز 2000 A شارژی باطری صنعتی 4/5 A 2000MAH ظرفیت:2000mAh ولتاژ 1.2V سایز 4/5A نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh
1,300,000 ریال
باتری نیم قلمی قابل شارژ sonay 2/3 AAA 300 mah

باتری نیم قلمی قابل شارژ sonay 2/3 AAA 300 mah

باتری سونای سایز 2/3AAA شارژی باطری صنعتی 2/3AAA باطری SONAY ظرفیت:300 ولتاژ 1.2V سایز 2/3AAA نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh
390,000 ریال
AA 2100 MAH FLAT BATTERY

باتری قلمی AA 2100 mAh شارژی SunyBatt

باتریSunyBatt سایز AA شارژی باطری صنعتی قلمی باطری سانی بت ظرفیت:800mAh ولتاژ 1.2V سایز AA نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری سکه ای قابل شارژ وارتا varta v600 hr

باتری سکه ای قابل شارژ وارتا varta v600 hr

باتری شارژی وارتا varta v600 hr باطری سکه ای شارژی باطری وارتا ظرفیت:600mAh ولتاژ 1.2V سایز VARTA V600 HR نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری قابل شارژ لیتیومی Rechargeable battery LG 18650

باتری قابل شارژ لیتیومی Rechargeable battery LG 18650

باطری شارژی لیتیومی LG ۱۸۶۵۰ ظرفیت:۱۵۰۰ MAH وزن:۴۶گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
BATTERY AAAA

باتری شارژی AAAA

باتریSUNLIFE سایز AAAA شارژی باطری صنعتی باطری سان لایف باتری قلم هوشمند ظرفیت:۴۰۰mAh ولتاژ ۱,۲V سایز AAAA نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
backup battery 3.6v 60mah

باتری 3.6 ولت 60 میلی آمپر ساعت BACKUP

باتری سونای سایز ۶۰ میلی آمپری شارژی باطری صنعتی بشکه ای باطری xtra power ظرفیت:۶۰ mAh ولتاژ ۳,۶V سایز بشکه ای نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
500,000 ریال
BATTERY 1/2AAA 210mAH

باتری 1/2AAA 210mAH

باتری MORICELL سایز۱/۲AAA شارژی باطری صنعتی ۱/۲AAA باطری موریسل ظرفیت:۲۱۰ ولتاژ ۱,۲V سایز ۱/۲AAA نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
AA FLAT  1100 mAh jps

باتری قلمی 1100 AA شارژی JPS

باتری سایز AA شارژی باطری صنعتی قلمی باطری سونای ظرفیت:1100mAh ولتاژ 1.2V سایز AA نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
AA PANASONIC BATTERY 1.2 V NI-MH 1300MAH

باتری قلمی نیکل متال panasonic AA 1300 mAh

باتریpanasonic سایز AA شارژی باطری صنعتی قلمی باطری پاناسونیک ظرفیت:1300mAh ولتاژ 1.2V سایز AA نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
battery 2/3a 500mah

باتری 2/3A شارژی

باتری ۲/۳ سایز A شارژی
برند سانی بت
ظرفیت:۷۰۰mAh
ولتاژ ۱,۲V
سایز ۲/۳A
نیکل کادمیم
Ni-Cd
از 31,000 ریال
BATTERY AA SONAY

باتری قلمی شارژی 1100 AA mAh

باطری صنعتی قلمی باطری سونای ظرفیت:1100mAh ولتاژ 1.2V سایز AAعددصنعتی نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
از 30,000 ریال
Swivel Sweeper

باتری جارو شارژی سویپری Swivel Sweeper

باطری جاروشارژی سویل سویپر ۷,۲ ولت ۱۱۰۰ میلی آمپر Swivel Sweeper باطری لیتیومی JPS ظرفیت:۱۱۰۰mAh ولتاژ ۷.۲V سایز AA ۶عددصنعتی نیکل کادمیم Nickel–cadmium battery Ni-Cd
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیومی شارژی سانی بت 18490

باتری لیتیومی شارژی سانی بت 18490

باطری لیتیومی SUNNY BATT ظرفیت:1400mAh ولتاژ 3.7v سایز 18490 وزن:37گرم لیتیوم-یون Lithium-ion battery Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
LI-ON 14430 BATTERY

باتری شارژی لیتومی یون شارژی 14430

باطری لیتیومی DLG ظرفیت:600mAh ولتاژ 3.7v سایز 14430 وزن:30گرم لیتیوم-یون Lithium-ion battery Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تصویر  باتری لیتیومی یون دی بی کی  DBK 18650

باتری لیتیومی یون دی بی کی DBK 18650

باطری لیتیومی پاناسونیک ۱۸۶۵۰ ظرفیت:۲۰۰۰mAh وزن:۴۲گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
NI-MH BATTERY C.F.L

باتری نیکل متال 7/5A ظرفیت 4500میلی آمپر ساعت 1.2 ولت

باتری CFL شارژی باطری صنعتی 7/5 A باطری سی اف ال ظرفیت:4500 ولتاژ 1.2V سایز 7/5 A نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh ORION 7/5A 3800mah NI-MH Rechargeable Battery
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
battery ni-mh 7/5 a 3800 mah

باتری-اوریون-نیکل-متال-75a-3800-میلی-آمپر-ساعت

باتری اریون شارژی باطری صنعتی 7/5 A باطری orion ظرفیت:3800 ولتاژ 1.2V سایز 7/5 A نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh ORION 7/5A 3800mah NI-MH Rechargeable Battery
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
NI-MH battery 1.2v 4000mah 7/5A

باتری نیکل متال 7/5A ظرفیت 4000میلی آمپر ساعت 1.2 ولت

باتری جی پی اس شارژی باطری صنعتی 7/5 A باطری JPS ظرفیت:4000 ولتاژ 1.2V سایز 7/5 A نیکل– هیدرید متال Nickel–metal hydride battery Ni-Mh ORION 7/5A 3800mah NI-MH Rechargeable Battery
1,950,000 ریال
تصویر  باتری شارژی لیتیومی آیون Rechargeable battery LG 18650

باتری شارژی لیتیومی آیون Rechargeable battery LG 18650

باطری لیتیومی LG ۱۸۶۵۰ ظرفیت:۱۵۰۰ MAH وزن:۴۶گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری شارژی|باطری شارژی

باتری شارژی لیتیومی2200mah سانیو Sanyo Rechargeable battery 18650

باطری قابل شارژ لیتیومی سانیو ۱۸۶۵۰ ظرفیت:۲۲۰۰mAh وزن:۴۶گرم لیتیوم-یون Li-ion
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
p511 پاناسونیک

باتری تلفن پاناسونیک Panasonic HHR-P511

باطری تلفن بیسیم پاناسونیک قابل استفاده در تلفن های بیسیم پاناسونیک گیگاست زیمنس آلکاتل
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
p501 پاناسونیک

باتری تلفن پاناسونیک Panasonic HHR-P501 Battery for Panasonic KX-TC901

باطری تلفن بیسیم پاناسونیک قابل استفاده در تلفن های بیسیم پاناسونیک گیگاست زیمنس آلکاتل
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
p401

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic HHR-P401

باتری تلفن پاناسونیک Panasonic HHR-P۴۰۱
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
p301 PANASONIC

باتری تلفن پاناسونیک Panasonic P-P301

باطری تلفن بیسیم پاناسونیک قابل استفاده در تلفن های بیسیم پاناسونیک گیگاست زیمنس آلکاتل
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
P 105 PANASONIC CORDLESS PHONE

باتری تلفن پاناسونیک Panasonic HHR-P105 A/1B

باطری تلفن بیسیم پاناسونیک قابل استفاده در تلفن های بیسیم پاناسونیک گیگاست زیمنس آلکاتل
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
PANASONIC PHONE BATTERY P102

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic P102

باطری تلفن بیسیم پاناسونیک قابل استفاده در تلفن های بیسیم پاناسونیک گیگاست زیمنس آلکاتل
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
CORDLESS PHONE PANASONIC BATTERY P104

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic HHR-P104, HHR-P104A

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic HHR-P۱۰۴ باتری تلفن kx-tg2360jxs
850,000 ریال
باتری تلفن پاناسونیک P107

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic HHR-P107, HHR-P107A

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic HHR-P۱۰۷
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان