جستجو
منو بسته

باتریهای قابل شارژ

باطری شارژی به باتریهایی گفته میشود که قابلیت شارژ دوباره بوسیله شارژر باتری را دارا هستند . یک باتری قابل شارژ با ظرفیت شارژ آن اندازه گیری می شود که بر حسب میلی آمپر ساعت (mAh) نشان داده می شود. عدد ظرفیت باتری معمولا روی بسته بندی و یا خود باتری قابل شارژ چاپ شده است. بالاتر بودن عدد ظرفیت باتری شارژی به معنی بالاتر بودن ظرفیت نگه داری شارژ باتری و زمان شارژدهی بیشتر باتری می باشد. البته باید توجه داشته باشید که عدد ظرفیت بیانگر شدت جریان خروجی باتری قابل شارژ نیست و صرفا مقدار انرژی الکتریکی قابل ذخیره شده در باتری را نشان میدهد. این مقدار ظرفیت باتریهای قابل شارژ به صورت مستقیم وابسته به اندازه باتری و تکنولوژی شیمیایی باتری شارژی است. در حال حاظر باتری های خانواده لیتیوم از چگالی بالاتری نسبت به سایر تکنولوژیهای شیمیایی باتریها برخوردارند. برای اطلاع دقیق از تکنولوژی شیمیایی باتریها این مقاله را مطالعه بفرمایید (کلیک کنید)  .

 باتریهای قابل شارژ از لحاظ سیکل شارژ یا تعداد دفعات شارژ معمولا از 500 تا 1500 بار شارژ عمر مفید دارند. البته این بدان معنا نیست که یک باتری قابل شارژ دقیقا در سیکل 1500 شارژ عمرش به پایان برسد. در واقه از اولین بار شارژ، باتری به کندی شروع به ضعیف شدن میکند و بعد از عمر تعیین شده ظرفیت قابل قبول خود را از دست میدهد و دیگر ارزش استفاده ندارد.

باتری های قابل شارژ از لحاظ سایر به دسته های متنوعی تقسیم میشوند که معروفترین آنها : قلمی AA ، نیم قلمی AAA ، متوسط C ، بزرگ D ، 18650 ، 18500 ، ...  می باشند. برای اطلاع دقیق از سایز استاندارد باتری ها روی این مقاله کلیک کنید .

این باتری ها از لحاظ تکنولوژی شیمیایی به دسته های مختلف با ولتاژهای مختلفی تقسیم می شوند مانند باتریهای شارژی لیتیوم پلیمر ، باتریهای شارژی لیتیوم یون ، باتریهای قابل شارژ سرب اسیدی ، باطری شارژی نیکل کادمیوم و برخی باتری شارژی با کاربردهای خاص. فروشگاه اینترنتی الکتریک کالا انواع باتری شارژی با دسته بندیهای مختلف با نازلترین قیمت به فروش می رساند .

RechargableBateries

پرسش و پاسخ : 

پرسش: آیا میتوانم در دستگاههایی که باتریهای غیر قابل شارژ دارند مثل کنترل تلوزیون از باتری قابل شارژ استفاده کنم؟ 

پاسخ: بله در اکثر دستگاههای خانگی معمولا میتوانید باتریهای قابل شارژ نیکل متال هیدرید و یا نیکل کادمیوم را جایگزین باتری های یک بار مصرف هیوی دیوتی و یا آلکالاین کنید. البته باید توجه داشته باشید که باتریهای قابل شارژ نیکل ولتاژ 1.2 ولت دارند ولی باتری های یک بار مصرف ولتاژ 1.5 ولت دارند. این اختلاف ولتاژ معمولا در . وسایل خانگی با دو یا سه باتری مشکلی ایجاد نمیکند ولی اگر تعداد باتری ها زیادتر باشد مثلا 10 عدد باتری قابل شارژ 12 ولت خروجی دارد ولی 10 عدد باتری یک بار مصرف 15 ولت خروجی دارد. بنابر این برای جایگزین کردن 10 عدد باتری یک بار مصرف 12 عدد باتری قابل شارژ نیاز داریم. در کل استفاده از باتریهای قابل شارژ مزیت های زیادی برای ما و محیط زیست دارد زیرا با یک بار هزینه خرید باتری قابل شارژ صدها بار میتوان از آن استفاده کرد و با این کار زباله های الکترونیک حاصل از باتریهای یک بار مصرف به شدت کاهش مییابد و کمک زیادی به محیط زیست است.

البته طریقه شارژ و نگهداری باتری های قابل شارژ در طول عمر آن تاثیر بسیار زیادی دارد که به طور مفصل در این مقاله میتوانید مطالعه کنید.

در مورد طراحی پک باتری برای کاربردهای صنعتی دقیق و خاص و جایگزین کردن باتریها به این لینک مراجعه کنید.

پرسش: پس از خرید باتری قابل شارژ آیا میتوانم آن را مستقیم در دستگاه مربوطه استفاده کنم؟

پاسخ: جواب کوتا به این سوال خیر است. شما پس از خرید باتری قابل شارژ بایستی یک بار با شارژر استاندارد باتری خود را شارژ کنید. هرچند که استثنا هم وجود دارد و برخی از باتریهای قابل شارژ به صورت شارژ شده از کارخانه توزیع میشوند. البته توصیه ما به شما این است که آنها را هم شارژ اولیه کنید.

RechargableBateries

پرسش: تخلیه خود به خود یا self discharge باتریهای قابل شارژ چیست؟

واکنشهای شیمیایی داخلی باتری و مقاومت داخلی باتریهای قابل شارژ باعث تخلیه خود به خودی باتری شارژی میشود. یعنی زمانی که از دستگاه استفاده نمیکنید این عامل باعث مصرف شارژ باتری شده و حتی در عمر مفید باتری نیز تاثیر گذار است.  self-discharge یا تخلیه خود به خودی باتری قابل شارژ به عولملی چون دمای محیط، کیفیت ساخت باتری، جریان شارژ و تکنولوژی شیمیایی باتری بستگی دارد . یعنی باتری شارژی شما در دمای بالاتر زودتر تخلیه میشود و عمر مفید آن نیز کاهش میابد و یا از لحاظ تکنولوژی شیمیایی باتریهای قابل شارژ لیتیوم یونی و یا سایر باتریهای شارژی خانواده لیتیوم مدت بسیار بیشتر نسبت به باتریهای شارژی نیکل و یا باتریهای قابل شارژ سیلد اسید میتوانند در انبار آماده کار باقی بمانند. معمولا باتریهای لیتیومی 2 درصد از شارژ خود را در ماه از دست میدهند در حالی که باتریهای نیکل کادمیوم Ni-Cd حدودا 15 درصد از ظرفیت شارژ خود را از دست میدهند و باتریهای نیکل متال هیدرید Ni-Mh حتی تا 30 درصد از شارژ خود را در ماه از دست میدهند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا میکند که بدانیم باتریهای مختلف در صورت پایین رفتن مقدار شارژ یا ولتاژشان از یک سطح خاص در اصطلاح میمیرند. بنابر این توصیه میکنیم مقاله  "انواع باتریهای قابل شارژ و راهنمای نگهداری از آنها" را مطالعه بفرمایید.

 

پرسش: معنی عبارت Stay Charged چاپ شده روی برخی باتریهای قابل شارژ چیست؟

همانطور که در پرسش قبل در مورد self discharge صحبت کردیم در واقع عبارت Stay Charged بیانگر تخلیه خود به خودی بسار پایین باتری در زمان انبارداری می باشد. مثلا باتری نیکل متا معمولی که فاقد عبارت Stay Charged است در ماه حدود 30 درصد از شارژ خود را به صورت خود به خود از دست میدهد ولی باتریهای نیکل متال دارای استانداردStay Charged این تخلیه خود به خودی را به یک دهم یعنی حدود 3 درصد در ماه میرساند. این نوع باتریها به دلیل قیمت بالاتر بیشتر برای دستگاههای کم مصرف و حساس استفاده میشود و برای دستگاههایی مثل تلفن بیسیم که به طور مستمر شارژ میشوند مناسب نیستند.

 

پرسش: اثر حافظه ای یا Memory Effect در باتریهای قابل شارژ چیست؟

پاسخ: اثر حافظه ای یا Memory Effect معمولا در باتریهای قابل شارژ نیکل متال Ni-Mh و نیکل کادمیوم Ni-Cd دیده میشود و به زبان ساده این حالت اثر حافظه ای زمانی اتفاق می افتد که در بیشتر اوقات باتری شما قبل از اینکه کاملا تخلیه شود مجددا شارژ شود در این مواقع باتری اصطلاحا مقدار آخرین سطح شارژ را در حافظه خود نگه میدارد و در شارژ های بعدی سطح بالاتر را شارژ میکند. بنا بر این ظرفیت باتری کمتر از حد استاندارد شارژ و استفاده میشود. البته با پیشرفت تکنولوژی ساخت باتریها، این مشکل تا اندازه زیادی حل شده است. برای اطلاع دقیق از اثر حافظه ای باتریها این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

پرسش: چگونه باتری خود را شارژ کنیم؟

پاسخ: برای شارژ باتری قابل شارژ بسته بو نوع استفاده و تکنلوژی شیمیایی باتری شارژرهای مختلفی در بازار وجود دارد. مثلا شارژرهای لیتیوم یونی برای شارژ سلول های لیتیومی و یا شارژر های استاندارد پکهای لیتیومی که بسته به تعداد سلول موجود در پک باتری دارای ولتاژ و جریانهای مختلفی می باشند. یا شارژرهای نیکل متال یا نیکل کادمیوم و یا شارژر باتریهای سیلد اسید. شارژرها از لحاظ نوع استفاده نیز به انواع شارژرهای دیواری، داک، سیم دار و ... تقسیم میشوند. و یا از لحاظ نوع کار برد نیز تقسیم بندی میشوند مثلا شارژر لپ تاپ یا شارژر پوز فروشگاهی یا شارژر موبایل و ... . چیزی که در اینجا اهمیت دارد استفاده از یک شارژر استاندارد برای باتری قابل شارژ است.

 

پرسش: چه ظرفیت باتری برای من مناسب است؟

پاسخ: دستگاههای مختلف به باتریهای قابل شارژ با ظرفیتهای مختلف نیاز دارند. به عنوان مثال برای انتخاب باتری تلفن بیسیم به ظرفیت چندان بالایی نیاز ندارید زیرا تلفن بیسیم شما اغلب اوقات روی شارژ است و مصرف آنچنانی هم ندارد. بنابر این ظرفیت کم تا متوسط برای باتری تلفن بیسیم کافی است. معمولا باتری دوربین یا باتری ماشینهای کنترلی بایستی ظرفیت بالاتری داشته باشند. زیرا هم مصرف بالاتری دارند و هم معمولا دور از شارژر استفاده میشوند. بنا بر این برای انتخاب ظرفیت باتری قابل شارژ، شما بایستی مقدار مصرف شارژ و نوع دستگاه و دسترسی آسان به شارژر را در نظر بگیرید و بعد ظرفیت باتری قابل شارژ خود را انتخاب کنید.

معمولا باتریهای قلمی سایز AA از ظرفیت 600mAh تا 2700mAh هم وجود دارند که میتوانید بر حسب نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

 

پرسش: آیا درجه حرارت یا دما روی باتری و طول عمر آن تاثیر دارد؟

باتریهای قابل شارژ اغلب از یک واکنش شیمیایی برای تولید جریان الکتریکی استفاده میکنند. این واکنش شیمیایی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله دمای کاری باتری است. تولید کنندگان باتری اغلب دمای کار باتری قابل شارژ خود را بین -20 درجه سانتیگراد تا +50 درجه سانتیگراد قرار میدهند. البته قابل ذکر هست که باتریهایی با کاربردهای خاص وجود دارند که در دماهای بسیار کمتر و بیشتر هم به فعالیت خود ادامه میدهند. دمای ایدآل برای باتریهای قابل شارژ معمولی، بین 10 تا 30 درجه سانتیگراد است و دماهای بالاتر و پایینتر روی مقدار شارژ و طول عمر باتری تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال باتری یک دریل شارژی که در دمای 45 درجه سانتیگراد فعالیت میکند، طول عمر آن کمتر از نصف باتریی است که در دمای 15 درجه سانتیگراد کار میکند. با بالا رفتن دمای باتری قابل شارژ، واکنشهای شیمیایی داخلی باتری شارژی افزایش یافته و مقاومت داخلی باتری پایینتر می آید. در نتیجه جریان الکتریکی بیشتری تولید میکند، شاید در نگاه اول این افزایش جریان خوب به نظر برسد اما این عمل به بالا رفتن تصاعدی دما و پایین آمدن تصاعدی عمر باتری می انجامد.

کار کردن با باتری در دمای بسیار پایین هم برعکس حالت فوق باعث بالا رفتن مقاومت داخلی و پایین آمدن ظرفیت شارژ باتری میشود و شما نیاز بیشتری به شارژ کردن باتری پیدا میکنید. اما دمای هوای پایین در بازه تعیین شده معمولا باعث بالا رفتن طول عمر باتری میشود.

به طور کلی بهتر است باتری را در بازه دمای تعیین شده ایدآل استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از تاثیر دما بر طول عمر و عملکرد باتریهای قابل شارژ این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

باتریهای قابل شارژ | باتری شارژی | باطری شارژی باتری قابل شارژ لیتیوم پلیمر |باتری شارژی لیتیوم یون|باتری شارژی سیلد اسید|باتری شارژی نیکل کادمیوماتری شارژی نیکل متال|باطری شارژی دوربین|باتری شارژی تلفن بیسیم|باتری قابل شارژ جارو شارژی|

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تعویض باتری جارو شارژی تفال  

باتری جاروشارژی تفال 12 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی تفال
ولتاژ خروجی: 12 ولت
ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی ماکیتا 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدل Makita 14.4v 2000mAh

تعویض باتری دریل شارژی ماکیتا 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدل Makita 14.4v 2000mAh

باتری دریل شارژی ماکیتا ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
باتری دریل شارژی بوش 12 ولت 2000 میلی آمپر Bosch

باتری دریل شارژی بوش 12 ولت 2000 میلی آمپر Bosch

باتری دریل شارژی Bosch بوش مدل 1 ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
4,500,000 ریال
باتری دریل شارژی بوش 12 ولت 2000 میلی آمپر مدل 2 Bosch 

باتری دریل شارژی بوش 12 ولت 2000 میلی آمپر مدل 2 Bosch

باتری دریل شارژی Bosch بوش مدل 2 ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری دریل شارژی بوش 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدل 2 Bosch

باتری دریل شارژی بوش 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدل 2 Bosch

باتری دریل شارژی Bosch بوش مدل 2 ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
10,200,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی بوش 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدل Bosch 14.4v 2000mAh

تعویض باتری دریل شارژی بوش 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدل Bosch 14.4v 2000mAh

باتری دریل شارژی Bosch بوش ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
10,200,000 ریال
تعویض باتری لیتیومی دریل شارژی آاگ AEG

تعویض باتری لیتیومی دریل شارژی آاگ 12 ولت 2000 میلی آمپر AEG 12v 2000mAh

3 قطعه سلول باتری دریل شارژی AEG آاگ
ولتاژ خروجی: 12 ولت
ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
6,000,000 ریال
 تعویض باتری دریل شارژی آاگ 12 ولت 2000 میلی آمپر مدل AEG 12v 2000mAh

تعویض باتری دریل شارژی آاگ 12 ولت 2000 میلی آمپر مدل AEG 12v 2000mAh

باتری دریل شارژی AEG آاگ ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی آاگ AEG 12 ولت

تعویض باتری دریل شارژی آاگ 12 ولت 1500 میلی آمپر مدل AEG 12v 1500mAh

باتری دریل شارژی AEG آاگ ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری جاروشارژی پارس خزر  14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی پارس خزر 14.4 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی پارس خزر ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
تصویر  باتری جاروشارژی پارس خزر  12 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی پارس خزر 12 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی پارس خزر ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری جاروشارژی پارس خزر (سایا) 3.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی پارس خزر (سایا) 3.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی پارس خزر ولتاژ خروجی: 3.6 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
2,100,000 ریال
تعویض باتری جارو شارژی پارس خزر سایا 

باتری جاروشارژی پارس خزر (سایا) 4.8 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی پارس خزر ولتاژ خروجی: 4.8 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
2,800,000 ریال
تعویض باتری جارو شارژی مولینکس 

باتری جاروشارژی مولینکس 12 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی مولینکس باتری جاروشارژی مولینکس مدل MX523601 ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری جاروشارژی مولینکس 9.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی مولینکس 9.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 9.6 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
5,600,000 ریال
باتری جاروشارژی مولینکس 7.2 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی مولینکس 7.2 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی مولینکس ولتاژ خروجی: 7.2 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
4,200,000 ریال
باتری جاروشارژی مولینکس 4.8 ولت 1500 میلی آمپر مدل 2

باتری جاروشارژی مولینکس 4.8 ولت 1500 میلی آمپر مدل 2

باتری جاروشارژی مولینکس ولتاژ خروجی: 4.8 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
2,800,000 ریال
باتری جاروشارژی مولینکس 4.8 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی مولینکس 4.8 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی مولینکس ولتاژ خروجی: 4.8 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
2,800,000 ریال
باتری جاروشارژی مولینکس 3.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی مولینکس 3.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی مولینکس ولتاژ خروجی: 3.6 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
2,100,000 ریال
باتری جاروشارژی راسل 16 ولت 1500 میلی آمپر russell

باتری جاروشارژی راسل 16 ولت 1500 میلی آمپر russell

باتری جاروشارژی راسل russell نوع سلول: لیتیوم فسفات آهن ولتاژ خروجی: 16 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
4,650,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی آاگ AEG

تعویض باتری دریل شارژی آاگ 14.4 ولت 2000 میلی آمپر مدل AEG 14.4v 2000mAh

باتری دریل شارژی AEG آاگ ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی ماکیتا 18 ولت 2000 میلی آمپر مدل Makita 18v 2000mAh

تعویض باتری دریل شارژی ماکیتا 18 ولت 2000 میلی آمپر مدل Makita 18v 2000mAh

باتری دریل شارژی ماکیتا ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
5,000,000 ریال 10,000,000 ریال
تعویض باتری دریل شارژی متابو 18 ولت 2000 میلی آمپر مدل Metabo 18v 2000mAh

تعویض باتری دریل شارژی متابو 18 ولت 2000 میلی آمپر مدل Metabo 18v 2000mAh

باتری دریل شارژی متابو ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
5,000,000 ریال 10,000,000 ریال
باتری جاروشارژی رباتیک سی بست مدل Seebest Robot Vacuum Cleaner 14.4v 2100mAh

باتری جاروشارژی رباتیک سی بست مدل Seebest Robot Vacuum Cleaner 14.4v 2100mAh

باتری جاروشارژی رباتیک سی بست ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 2100میلی آمپر ساعت
6,000,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 18 ولت 1500 میلی آمپر مدل Black & Decker 18v 1500mAh

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 18 ولت 1500 میلی آمپر Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 18 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
10,500,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 14.4 ولت 1500 میلی آمپر مدل 2 Black & Decker 14.4v 1500mAh II

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 14.4 ولت 1500 میلی آمپر Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 14.4 ولت باتری بلک اند دکر مدل PV1425N ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 14.4 ولت 1500 میلی آمپر مدل Black & Decker 14.4v 1500mAh

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 14.4 ولت 1500 میلی آمپر Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 14.4 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
8,400,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 7.2 ولت 1500 میلی آمپر مدل 2 Black & Decker 7.2v 1500mAh II

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 7.2 ولت 1500 میلی آمپر مدل 2 Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 7.2 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
4,200,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 12 ولت 1500 میلی آمپر مدل 3  Black & Decker 12v 1500mAh III

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 12 ولت 1500 میلی آمپر مدل 3 Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 12 ولت 1500 میلی آمپر مدل 1  Black & Decker 12v 1500mAh I

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 12 ولت 1500 میلی آمپر مدل 1 Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 12 ولت 1500 میلی آمپر مدل 2  Black & Decker 12v 1500mAh II

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 12 ولت 1500 میلی آمپر مدل 2 Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 12 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
7,000,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 9.6 ولت 1500 میلی آمپر مدل 2 Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 9.6 ولت 1500 میلی آمپر مدل 2 Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 9.6 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
5,600,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 9.6 ولت 1500 میلی آمپر مدل Black & Decker 9.6v 1500mAh

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 9.6 ولت 1500 میلی آمپر Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 9.6 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
5,600,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 7.2 ولت 1500 میلی آمپر مدل Black & Decker 7.2v 1500mAh

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 7.2 ولت 1500 میلی آمپر Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 7.2 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
4,200,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 4.8 ولت 1500 میلی آمپر  مدل Black & Decker 4.8v 1500mAh

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 4.8 ولت 1500 میلی آمپر Black & Decker

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 4.8 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
2,800,000 ریال
باتری جاروشارژی بلک اند دکر 3.6 ولت 1500 میلی آمپر  مدل  Black & Decker 3.6v 1500mAh

باتری جاروشارژی بلک اند دکر 3.6 ولت 1500 میلی آمپر

باتری جاروشارژی بلک اند دکر ولتاژ خروجی: 3.6 ولت ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
2,100,000 ریال
باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 3.7 ولتی 2500 میلی آمپری مدل MX 903480

باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 7.4 ولتی 2500 میلی آمپری مدل MX 903480

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 7.4 ولتی و 2500میلی آمپرساعت مدل MX 903480 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:2500mAh
25C
وزن:...گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
7,700,000 ریال
باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 3.7 ولتی 800 میلی آمپری مدل MX 902540

باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 3.7 ولتی 800 میلی آمپری مدل MX 902540

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 800 میلی آمپرساعت مدل MX 902540 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:800mAh
25C
وزن:20.9گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
2,500,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 650 آمپری مدل MX 852540

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 650 آمپری مدل MX 852540

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 650 آمپری مدل MX 852540
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:650mAh
25C
وزن:25گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,850,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 600 آمپری مدل MX 802540

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 600 آمپری مدل MX 802540

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 600 آمپری مدل MX 802540
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:600mAh
25C
وزن:25گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,800,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 220 آمپری مدل MX 802025

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7v و 220mAh مدل MX 802025

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 220 میلی آمپرساعت مدل MX 80202525C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:220mAh
25C
وزن:25گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,550,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 260آمپری مدل MX 801730

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 260آمپری مدل MX 801730

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 260میلی آمپرساعت مدل MX 801730 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:260mAh
25C
وزن:25گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,400,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 120میلی آمپری مدل MX 751517

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 120میلی آمپری مدل MX 751517

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 120میلی آمپرساعت مدل MX 751517 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:120mAh
25C
وزن:25گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,250,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 300 میلی آمپری مدل MX 702030

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 300 میلی آمپری مدل MX 702030

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 300 میلی آمپرساعت مدل MX 702030 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:300mAh
25C
وزن:25گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,350,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 180 میلی آمپری مدل MX 651723

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 180 میلی آمپری مدل MX 651723

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 180 میلی آمپرساعت مدل MX 651723 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:180mAh
25C
وزن:15گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,450,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 100 میلی آمپری مدل MX 601419

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 100 میلی آمپری مدل MX 601419

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 100 میلی آمپرساعت مدل MX 601419 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:100mAh
25C
وزن:15گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,150,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر  3.7 ولتی و 150 میلی آمپری مدل MX 501723

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 150 میلی آمپری مدل MX 501723

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 150 میلی آمپرساعت مدل MX 501723 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:150mAh
25C
وزن:15گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,330,000 ریال
باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 3.7 ولتی 1600 میلی آمپری مدل MX853465

باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 3.7 ولتی 1600 میلی آمپری مدل MX 853465

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 1600 میلی آمپرساعت مدل MX 853465 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:1600mAh
25C
وزن:36.2گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
3,750,000 ریال
باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 3.7 ولتی 380 میلی آمپری مدل MX702035

باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 3.7 ولتی 380 میلی آمپری مدل MX 702035

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 380 میلی آمپرساعت مدل MX 702035 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:380mAh
25C
وزن:10.5گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
1,650,000 ریال
باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 3.7 ولتی 750 میلی آمپری مدل MX902540

باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 3.7 ولتی 750 میلی آمپری مدل MX 902540

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 750 میلی آمپرساعت مدل MX 902540 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:750mAh
25C
وزن:19.9گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
2,200,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر  3.7 ولتی و 1200 میلی آمپرساعت مدل MX 903052 25C

باتری کوادکوپتر هلیکوپتر 3.7 ولتی 1200 میلی آمپری مدل MX 903052

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 1200 میلی آمپرساعت مدل MX 903052 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:1200mAh
25C
وزن:28گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
2,920,000 ریال
باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر  3.7 ولتی و 1100 میلی آمپرساعت مدل MX 903048 25C

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 1100 میلی آمپری مدل MX 903048

باتری کواد کوپتر و هلیکوپتر 3.7 ولتی و 1100 میلی آمپرساعت مدل MX 903048 25C
باتری جریان بالا هیکوپتر، کوادکوپتر، ماشینهای رادیو کنترلی
ظرفیت:1100mAh
25C
وزن:28گرم
لیتیوم پلیمر Li-Po
2,730,000 ریال
تصویر  باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت 15C

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت 15C

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت 15C
باتری جریان بالا ابزاری
ظرفیت:1500mAh
15C
وزن:44گرم
لیتیوم یون Li-ion
1,500,000 ریال
باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت 15C

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت 15C

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت 15C
باتری جریان بالا ابزاری
ظرفیت:2000mAh
15C
وزن:44گرم
لیتیوم یون Li-ion
2,000,000 ریال
باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت 5C

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت 5C

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت 5C
ظرفیت:2200mAh
مناسب برای انواع اسکوتر و ابزار تا 10 آمپر
5C
وزن:45گرم
لیتیوم یون Li-ion
1,470,000 ریال
باتری  لیتیومی آیون MaxCell 26700 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 26700 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 26700 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:5000mAh
وزن:103 گرم
لیتیوم یون Li-ion
4,500,000 ریال
باتری  لیتیومی آیون MaxCell 21700 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 21700 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 21700 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:5000mAh
وزن:74 گرم
لیتیوم یون Li-ion
3,990,000 ریال
تصویر  باتری  لیتیومی آیون MaxCell 14500 ظرفیت 550 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 14500 ظرفیت 550 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 14500 ظرفیت 550 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:550mAh
وزن:16 گرم
لیتیوم یون Li-ion
990,000 ریال
تصویر  باتری  لیتیومی آیون MaxCell 14500 ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 14500 ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 14500 ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:800mAh
وزن:19 گرم
لیتیوم یون Li-ion
990,000 ریال
باتری  لیتیومی آیون MaxCell 16340 ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 16340 ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 16340 ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:800mAh
وزن:18 گرم
لیتیوم یون Li-ion
1,000,000 ریال
باتری لیتیومی آیون MaxCell 18500 ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18500 ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت 10C

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18500 ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت 10C
ظرفیت:1200mAh
وزن:34گرم
لیتیوم یون Li-ion
1,220,000 ریال
تصویر  باتری  لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:3400mAh
وزن:46گرم
لیتیوم یون Li-ion
1,100,000 ریال
باتری  لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:3400mAh
وزن:45گرم
لیتیوم یون Li-ion
2,600,000 ریال
باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:2600mAh
وزن:46گرم
لیتیوم یون Li-ion
1,750,000 ریال
باتری  لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیومی آیون MaxCell 18650 ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت
ظرفیت:2200mAh
وزن:45گرم
لیتیوم یون Li-ion
از 1,130,000 ریال
باتری لیتیوم یون مکسل مدل ncr17500 ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون مکسل مدل ncr17500 ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون مکسل مدل ncr17500 ولتاژ باتری3.7 ولت ظرفیت باتری1500 میلی آمپر ساعت لیتیومی قابلیت شارژ مجدد دارد رنگ پی وی سی: رنگ آبی وزن:45 گرم
990,000 ریال
باتری لیتیوم یون مکسل مدل 5c-18650 ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون مکسل مدل 5c-18650 ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون مکسل مدل 5c-18650 ولتاژ باتری3.7 ولت ظرفیت باتری2200 میلی آمپر ساعت لیتیومی قابلیت شارژ مجدد دارد رنگ پی وی سی: رنگ بنفش وزن:45 گرم
1,400,000 ریال
باتری لیتیوم یون سامسونگ مدل 18650-35E ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون سامسونگ مدل 18650-35E ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون سامسونگ مدل 18650-35E ولتاژ باتری3.7 ولت ظرفیت باتری3500 میلی آمپر ساعت لیتیومی قابلیت شارژ مجدد دارد رنگ پی وی سی: رنگ بنفش وزن:45 گرم
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم یون مکسل مدل 18650-5C ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون مکسل مدل 18650-5C ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون مکسل مدل 18650-5C ظرفیت:2600 mAh وزن:۵۰گرم لیتیوم-یون Li-ion
1,750,000 ریال
باتری لیتیوم یون مکسل مدل 18650 ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون مکسل Max Cell مدل 18650 ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون مکسل Max Cell مدل 18650 ظرفیت:3400 mAh وزن:46گرم لیتیوم-یون Li-ion
2,600,000 ریال
باتری قابل شارژ اولترافایر 4800 میلی آمپر لیتیومی آیون 18650 ultrafire

باتری قابل شارژ اولترافایر 4800 میلی آمپر لیتیومی آیون 18650 ultrafire

باتری لیتیومی آیون 18650 ultrafire
ظرفیت:4800 mAh
وزن:27 گرم
لیتیوم-یون
Li-ion
550,000 ریال
باتری لیتیوم یون مکسل مدل 18650-5C ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم فسفات آهن مکسل مدل 18650-5C ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت

باتری لیتیوم یون مکسل مدل 18650-5C
ظرفیت:1500mAh
وزن:45گرم
لیتیوم فسفات آهن
LiFePO4
2,500,000 ریال
باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000mah سایز 303385

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000mah سایز 303385

PEKAN PARTS 303385
Lithium polymer battery
طول:85MM
عرض:33MM
ضخامت:3MM
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری شارژی سایز 18650 آرت مدل A18 با ظرفیت 5800 میلی آمپر ساعت

باتری شارژی سایز 18650 آرت مدل A18 با ظرفیت 5800 میلی آمپر ساعت

تعداد باتری های موجود در پک 1 عدد
ولتاژ باتری 3.7 ولت
ظرفیت باتری 5800 میلی آمپر ساعت
نوع تکنولوژی باتری لیتیومی
قابلیت شارژ مجدد دارد
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری نیم قلمی دی بی کی مدل HR03 بسته 2 عددی

باتری نیم قلمی دی بی کی مدل HR03 بسته 2 عددی

تعداد باتری های موجود در پک 2 عدد
نوع باتری AAA
ولتاژ باتری 1.2 ولت
ظرفیت باتری 1000 میلی آمپر ساعت
نوع تکنولوژی باتری نیکل – متال هیدرید
قابلیت شارژ مجدد ندارد
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری نیم قلمی قابل شارژ دوراسل مدل HR03 بسته 2 عددی

باتری نیم قلمی قابل شارژ دوراسل مدل HR03 بسته 2 عددی

تعداد باتری های موجود در پک 2 عدد
نوع باتری AAA
ولتاژ باتری 1.2 ولت
ظرفیت باتری 850 میلی آمپر ساعت
نوع تکنولوژی باتری عادی
قابلیت شارژ مجدد دارد
ماندگاری طولانی دارد
تعداد باتری‌های قابل شارژ 2 عدد
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری قابل‌ شارژ قلمی سونی مدل NH-AA-B2GN بسته‌ی 2 عددی

باتری قابل‌ شارژ قلمی سونی مدل NH-AA-B2GN بسته‌ی 2 عددی

تعداد باتری های موجود در پک 2 عدد
نوع باتری AA
ولتاژ باتری 1.2 ولت
ظرفیت باتری 2500 میلی آمپر ساعت
نوع تکنولوژی باتری نیکل – متال هیدرید
قابلیت شارژ مجدد دارد
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری نیم‌ قلمی قابل‌ شارژ سونی مدل NH-AAA-B2GN بسته‌ 2 عددی

باتری نیم‌ قلمی قابل‌ شارژ سونی مدل NH-AAA-B2GN بسته‌ 2 عددی

تعداد باتری های موجود در پک 2 عدد
نوع باتری AAA
ولتاژ باتری 1.2 ولت
ظرفیت باتری 900 میلی آمپر ساعت
نوع تکنولوژی باتری نیکل – متال هیدرید
قابلیت شارژ مجدد دارد
نوع باتری‌های پشتیبانی شده نیم قلمی (AAA)
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری نیم قلم شارژی AAA تلفن بی سیم مدل BK-4LDAW/2BT

باتری نیم قلم شارژی AAA تلفن بی سیم مدل BK-4LDAW/2BT

نوع باتری AAA
ولتاژ 1.2 ولت
ظرفیت باتری 650 میلی‌آمپر‌ساعت
1,300,000 ریال
باتری لیتیومی 2CR5 دوراسل مدل Ultra

باتری لیتیومی 2CR5 دوراسل مدل Ultra

ولتاژ 6
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری لیتیومی CR2 دوراسل مدل High Power بسته 2 عددی

باتری لیتیومی CR2 دوراسل مدل High Power بسته 2 عددی

باتری لیتیومی CR2
ولتاژ 3ولت
کاربرد در ک دوربین عکاسی،لیزر و...
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم یون ای تی جی مدل ETG 18650

باتری لیتیوم یون ای تی جی مدل ETG 18650

باتری لیتیون یون ای تی جی
ظرفیت:۲۰۰۰mAh
وزن:۴۲گرم
لیتیوم-یون
Li-ion
1,300,000 ریال
 باتری شارژی 18650 لانگنی

باتری شارژی 18650 لانگنی

تعداد باتری های موجود در پک 1 عدد
ولتاژ باتری 4.2 ولت
ظرفیت باتری3000MAH
قابلیت شارژ مجدد دارد
نوع تکنولوژی باتری لیتیومی
مناسب برای چراغ قوه ها ، باتری پک لپ تاپ ، پیچ گوشتی های شارژی و...
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 شارژر پنل خورشیدی چند سیم مدل solar panel cl-638wp

شارژر پنل خورشیدی چند سیم مدل solar panel cl-638wp

شارژر پنل خورشیدی چند سیم
دارای کابل usb و شارژ تلفن همراه و .... .
6v 3.8 w
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری 223 دوراسل مدل Duracell Ultra

باتری 223 دوراسل مدل Duracell Ultra

باتری 223 دوراسل مدل Duracell Ultra
ولتاژ 6 ولت
تکنولوژی شیمیایی: لیتیومی
دوربین عکاسی،لیزر, باتری شیر برقی و باتری شیرهای K.W.C
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
تعویض باتری دریل شارژی مدل AEG

تعویض باتری دریل شارژی مدل AEG

تکنولوژی شیمیایی:نیکل کادمیوم Ni-Cd
ولتاژ: 14.4 ولت
ظرفیت :1500 میلی آمپر ساغت
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1700mah سایز 545256

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1700mah سایز 545256

Lithium polymer battery
GB 545256
طول:54MM
عرض:52MM
ضخامت:5.6MM
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم پلیمر3.7 ولت 2200MAH سایز 376080

باتری لیتیوم پلیمر3.7 ولت 2200MAH سایز 376080

Lithium polymer battery
GB 376080
طول:80MM
عرض:60MM
ضخامت:3.7MM
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 2800mah سایز 337093

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 2800mah سایز 337093

Lithium polymer battery
GB 337093
طول:93MM
عرض:70MM
ضخامت:3.3MM
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 3500mah سایز 466789

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 3500mah سایز 466789

Lithium polymer battery
CTE 466789
طول:89MM
عرض:67MM
ضخامت:4.6MM
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت سایز 315586 SONY

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت سایز 315586 SONY

Lithium polymer battery
SONY 315586
طول:86MM
عرض:55MM
ضخامت:3.1MM
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000MAH سایز 315586

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000MAH سایز 315586

Lithium polymer battery
WYH PEKAN PARTS 315586
طول:86MM
عرض:55MM
ضخامت:3.1MM
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000mah سایز 4048110

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 4000mah سایز 4048110

Lithium polymer battery
PEKAN PARTS 4048110
طول:110MM
عرض:48MM
ضخامت:4MM
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1000mah سایز 523450

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1000mah سایز 523450

ظرفیت : 1000 میلی آمپر ساعت ابعاد : 523450 طول:50MM عرض:34MM ضخامت:5.2MM
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 800mah سایز 603040

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 800mah سایز 603040

Lithium polymer battery
سایز 603040
عرض:40MM
طول:30MM
ضخامت: 6MM
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1800mah سایز 063450

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت 1800mah سایز 063450

Lithium polymer battery سایز 063450
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 3.7 ولتی و 800 میلی آمپری

باتری هلیکوپتر و کواد کوپتر 3.7 ولتی و 800 میلی آمپری

3.7 ولتی و 800 میلی آمپری دارای حداکثر جریان خروجی 25 آمپر تکنولوژی ساخت : لیتیوم پلیمر
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
پک باتری دستگاه تجهیزات پزشکی

پک باتری دستگاه تجهیزات پزشکی

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
 باتری 1500میلی آمپر ساعت سایز 18500 GS POWER

باتری 1500میلی آمپر ساعت سایز 18500 GS POWER

باتری 1500میلی آمپر ساعت سایز 18500 GS POWER 1500mah ولتاژ 3.7 ولت
1,350,000 ریال
 باتری تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic HHR55AAAB

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic HHR55AAAB

باتری نیم قلمی گوشی بی سیم پاناسونیک Panasonic HHR55AAAB
تمنولوژی شیمیایی: از نوع Ni-MH
ولتاژ : 1.2 ولت
1,200,000 ریال
filter Close
دسته بندی ها
فروشندگان